DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 937 reacties, 212 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 uren, 20 minuten geleden door Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaafbirene.

  • Auteur
    Berichten
  • #18010
    Profielfoto van Kev!n kevin
    Deelnemer

    Wie komt vandaag ?

    #18011
    Profielfoto van Kev!n kevin
    Deelnemer

    Iemand zin in een geile date?

    #18068
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

    Za. 06=01 nog toppers in de bios? Ik kom ook weer eens.
    groetjes xxx els

    #18069
    Profielfoto van Mick1900 mick1900
    Deelnemer

    Ik ben van plan vanavond (Zaterdag) te komen. Denk er rond 18.30 zijn.
    Voor veel in. Female/Bi/trans/cross anything goes.

    #18073
    Profielfoto van KinkyBi kinkybi
    Deelnemer

    Wie heeft dinsdag 9 januari zin? Ben zelf bottom bi en wil mij weer even lekker laten gebruiken. Bij voorkeur in de ochtend. Meerdere lekkere palen meer dan welkom.

    #18075
    Profielfoto van Luuk2002 luuk2002
    Deelnemer

    Hallo allemaal! Ik wil hier al heel lang eens heen. Maar ik twijfel omdat ik niet weet of dit de juiste plek is als hetero man? Valt er wat te beleven als hetero man?

    #18167
    Profielfoto van fantasie fantasie
    Deelnemer

    Komende woensdag ben ik overdag vanaf een uur of 11 aanwezig om me lekker als geile slet te laten gebruiken.
    ik hou enorm van pijpen en geneukt te worden en het liefst te gelijk.
    dus meer mannen zeker heel graag.

    ik droom al een tijdje van een echte sperma douche in mijn gezicht dus wil jij mij even lekker gebruiken en zie je me als bezig kom er rustig bij en doe wat je wil met mij.

    Hopelijk tot woensdag. leuk als je laat weten of je komt en wat je met mij wil doen

    #18169
    Profielfoto van KinkyBi kinkybi
    Deelnemer

    Heeft iemand morgen (dinsdag 23 januari) nog plannen om te gaan? Begin van de middag. Heb warm zaad nodig

    #18173
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Morgen (woensdag 24 januari) ga ik weer naar Marilyn. Hopelijk zijn er ook wat billen meppers 🙂 . Tijd voor een rood kontje 😉

    #18174
    Profielfoto van Meester Frans mstrfrans
    Deelnemer

    Morgen gaat roodkontje (tomotk) naar Marilyn. Hij loopt dan rond in een zwart t-shirt en een grijze onderbroek. Geef hem maar een harde mep op die uitdagende billen van hem. Dat kan hij wel gebruiken!!! Dat heeft hij wel verdiend!!!

    #18176
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    @fantasie en anderen, ik kom woensdagmiddag ook weer even langs voor wat leuks en lekkers, gekleed in lycra pakje

    #18179
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @mstrfrans als ik vandaag uitdagend met mijn kontje ga staan bij Marilyn, zal niemand mij op mijn billen een mep geven. Dat durven ze niet 😉

    #18204
    Profielfoto van Aziaatje aziaatje
    Deelnemer

    Hi allemaal, deze newbe hoopt ook eens kennis te maken in de cinema en ben erg geïnteresseerd in gloryholes (tenminste, als deze er zijn) en laat me graag verrassen… Wanneer is daarvoor de beste dag? Ik denk dan een hotel te boeken in de omgeving en kan dan gelijk even rondhobbelen in de omgeving… Suggesties? Let me know!

    #18241
    Profielfoto van Ruud jansen Ruud jansen
    Deelnemer

    Hallo,

    Ik ben al een tijdje niet geweest maar ban van plan vrijdag 2 februari eind van de middag te komen en dan te blijven tot sluitingstijd. Ik ben een 55 jarige man die gek is op geblinddoekte sex maar vooral pijpen. Ik zal dan ook geblinddoekt rond lopen en mocht je me tegen komen geef me maar een opdracht om geblinddoekt te moeten uitvoeren. Dat mag van alles zijn op sex gebied.
    Ben benieuwd wie er ook aanwezig zal zijn, en zin in een geblinddoekte bi man heeft……….

    #18264
    Profielfoto van Lelyslet Lelystedeling
    Deelnemer

    En Ruud? Nog gelukt?

15 berichten aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 938)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account