DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 919 reacties, 211 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 uren, 51 minuten geleden door Profielfoto van Man 2 meterman2meter.

  • Auteur
    Berichten
  • #11097
    Profielfoto van Bibi Bibi
    Deelnemer

    Ik ben er ook

    #11116
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Dinsdag kom Ik ook .

    #11126
    Profielfoto van claudia claudia
    Deelnemer

    ik zou heel graag donderdag als Tgirl gekleed in de cinema willen rondlopen, kan dat en zijn er dan ook anderen aanwezig?

    #11128
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Claudia,

    Natuurlijk kan dat, dat kan elke dag als Tgirl, je bent van harte welkom. Meld je wel even aan de balie voor de gratis entree. Een handdoek is verplicht, heb je deze zelf niet bij je, dan is deze voor €2,50 te koop aan de balie. Wij beschikken over kluisjes, het gebruik hiervan is gratis, wij vragen alleen €5 borg voor de sleutel, tevens hebben wij een omkleedsruimte. Of er andere zijn weten wij nooit van te voren, elke dag is weer anders. Ik zou zeggen, kom gezellig langs en zie zelf wie of wat er rond loopt 😉

    Met vriendelijke groet,

    Team Marilyn

    #11138
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Hoi Pieter,

    Tanja is er al, zij kan zelf niet op het forum komen, vandaar dat wij even een berichtje sturen namens haar.

    Met vriendelijke groet,

    Team Marilyn

    #11139
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Goedemiddag nu in de bios. Waar zijn de heerlijke mannen ? Kusje Jade

    #11144
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Lieve lekkere Yennie,
    Kom jij 10 september ook naar de travodag in de Marilyn? Ik moet je nu eindelijk echt eens ontmoeten!
    dirty Harry

    #11145
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Wauw!! ik wou dat ik wat dichterbij woonde. Dan wipte ik spontaan even binnen Jade. Ik hoop dat je toch veel plezier hebt gehad en misschien kom je ook op10 september.
    Geile groet,

    dirty Harry

    #11154
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Goedemorgen lezers

    Vrijdagmiddag wil ik voor de eerste keer de cinema bezoeken. Nu loop ik graag in lingerie is dat misschien raar ?

    Groet Peter

    #11155
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Goedemorgen Pretslet,

    Bij ons is niks raar, je doet waar je zin in hebt en waar je je goed bij voelt. Dus loop lekker rond zoals je wilt.

    Met vriendelijke groet,

    Team Marilyn

    #11188
    Profielfoto van Geileman geileman
    Deelnemer

    Hoi,
    Zijn er nog leuke en geile transjes die vrijdag 18 september eind ochtend / begin middag in de Marilyn zijn. Ik ben geil, en dan in de buurt. Laat mij gerust weten als je komt.

    #11254
    Profielfoto van Astrid astrid
    Deelnemer

    Hmmm zouden er woensdag heren zijn die deze slet willen gebruiken?
    Of zusjes om samen mee te spelen?
    Tussen 11:00 en 15:30uur stel ik me open bij genoeg interesse.

    Laat maar weten geile groet Astrid

    #11262
    Profielfoto van Astrid astrid
    Deelnemer

    Hallo allemaal helaas zal het feest niet door gaan.
    Het was uiteraard te verwachten na de persconferentie van gisteren en sluit mij daar ook bij aan.

    #11263
    Profielfoto van Lelyslet Lelystedeling
    Deelnemer

    Ik denk met happy hour te komen als cd. Wel met bivak muts, omdat ik mijn baard wil verbergen. Ik hoop dat er wat tops zijn die me lekker willen gebruiken. Ben voor veel in. In de sling misschien? Of de gynaecoloog stoel.

    #11286
    Profielfoto van Bibi Bibi
    Deelnemer

    Omdat ik vandaag 8-10 niet op de travo-dag kon komen, Kom ik morgen 9-10-2020 naar Marilyn.
    Dus kon je vandaag ook niet komen, en heb je zin om een leuke “meid” een beurt te geven, dan zie ik je graag.
    Ik ben er vanaf 11:30. Ook als je gewoon zin heb om me lekker te nemen, zie ik je graag.

    xxxxxx

    Bibi BBW

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 920)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account