Hi mensen! Eindelijk wat beter weer! Ik ben donderdag 2 maart v.15.00-20.30 uur als onverzadigbare, nymphomane,loopse, bisex travo-bottom in Marilyn. Ik heb een normaal en geheel glad lijf, kliene tieten met zeer grote tepels, mooie kont en mooie, gladde, schone travo-spleet waar veel in kan….. Ik heb ook eeen mooie, goed verzorgde deep-throat travo-mond, ook daar kan veel in…….Ik ben mooi, kinky en hoerig gekleed: kort zwart rokje, topje met tieten bloot, kousen, jarretelles, string of jockstrap, lage laarsjes en meer; mooi opgemaakt, vuurrode lippen, mooi haar. Ik ben selectief: graag aardige, schone, goed verzorgde jongens en mannen van 18 t/m 65 jr., alle huidskleuren welkom, niet al te dikke buiken, geen stinkerds, geen voorhuidsvernauwingen, geen piercings, geen poppers-gebruikers. Ik bepaal wat er gebeurt en met wie en nee=nee! Als het klikt zit je goed! Ik heb geen belangstelling voor andere travo’s behalve als het klikt en ze top of versa zijn en goed voorzien etc. Geen verstoorders tijdens het sex-spel!! Bericht me uitsluitend via deze site met een prive-bericht of via met mijn kik: Bottomtravo – Doe je stats er bij en een pic van je eigen harde speelgoed. Tot dan? xx