Hi mensen! Ik ben na lange tijd weer in Marilyn en wel op donderdag 5 januari (2023!) van 15.00-21.00u. als onverzadigbare, kinky geklede, schone, nymphomane, bisex, loopse travo-BOTTOM. Ik draag half lang, rood-bruin afro-haar, make-up, topje met kleine tieten met zeer grote tepels zichtbaar, ook met sexy tepelversiering, kort zwart rokje, kousen, jarretelles, jockstrap op string, over-the-knee kousen met kettinkjes, lage, zwarte, kinky laarsjes, ik draag veel in het zwart.Ik heb een normaal en geheel glad lijf, mooie kont en een mooie, gladde, schone travo-spleet waar veel in kan…. Ik heb ook een mooie, gulzige mond met sexy, vuurrode lippen… en goed verzorgde,schone tanden. Ik hou van schone, goed verzorgde jongens en mannen tussen 18 en ca. 60 jr. met behoorlijk en potent gereedschap, geen vette buiken, geen vieze luchten hoe of waardoor dan ook, geen voorhuidsvernauwingen, geen contactgestoorden. Ik ben selectief, maar als het klikt zit je goed! Ik bepaal wat ik doe/toelaat! Mijn KIK is: CobyTravoteef, fakers worden geblockt. Ik heb mooie, kinky pics van mezelf, maar eerlijk oversteken! Tot dan? xx