Nogmaals mijn oproep (Nog steeds niet gelukt)
Hallo mede sexliefhebbers,
Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Mike, 25 jaar oud, 1.90m lang, atletische gebouwd, lekker dik geschapen (Ookal zeg ik het zelf) en ben hetero geaard. Sexueel ben ik zeer actief maar heb stiekem een kinky wens die ik graag zou willen laten uitkomen… Ik heb als kink om met 2 geile Tgirls een trio te hebben waar bij ik de ene dame geef / zij me pijpt en ik tegelijkertijd wordt genomen door de ander (gesandwicht wordt). Heb alle moed bij elkaar geraapt om hier een oproep te doen naar Tgirls die geïnteresseerd zijn hierin / ook een soort gelijke droom hebben en graag met mij deze droom werkelijkheid willen maken (In de cinema of in huis). Huis tuin en keuken sex heb ik genoeg en ben echt opzoek naar tgirls die dit ook geil lijken en hieraan mee willen doen. Ben al een tijdje aan het rond snuffelen hier op het forum als ghost bezoeker en heb de cinema nog niet kunnen bezoeken. Als er geïnteresseerde Tgirls zijn die mij een rondleiding door de cinema willen geven hoor ik dat graag. Hoop dat ik voor m’n eerste bericht op het forum niet te extreem overkom maar hey, nooit geschoten is altijd mis…
Gegroet, Mike