Zaterdag meestal rond 17:00 uur iedereen weg. Op de Tgirl dagen doordeweeks meestal wel langer. Volgende is de laatste donderdag van de maand. Dan weer de 2e donderdag van de maand en de 2e zaterdag van de maand.
@theorcadian, mocht je ‘echte’ vrouwen zoeken, dan zoek je hier naar een speld in een hooiberg. Wel zijn er ‘zusjes’ oftewel travo’s en een enkele shemale.
Die maken er met elkaar, en jou, een lekker geil feestje van.
@theorcadian, mocht je ‘echte’ vrouwen zoeken, dan zoek je hier naar een speld in een hooiberg. Wel zijn er ‘zusjes’ oftewel travo’s en een enkele shemale.
Die maken er met elkaar, en jou, een lekker geil feestje van.
Wie mag ik woensdag de 14de allemaal leegzuigen? Of spuit je liever in mijn sissykut? Ik ben heel benieuwd wie er woensdag zijn. Ik ben er om een uur of 12.
Ik was van plan om vanmiddag te komen, maar mijn middagprogramma is zodanig dat de reis (45 minuten enkele reis) teveel tijd van de kostbare tijd in de bios te kort wordt om lekker te kunnen genieten.
Overdag nog geen plannen. Mooi om dan hierheen te gaan. Ik weet nog niet of ik als cd kom of als een blote man.
Ik ben bottom. Als je top bent, heerlijk. Ben je ook nog een van de dames, nog mooier.
Auteur
15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 686)