DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 939 reacties, 213 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 dagen, 16 uren geleden door Profielfoto van Lieverdje666lieverdje666.

  • Auteur
    Berichten
  • #16924
    Profielfoto van Sexyboyy1 tony
    Deelnemer

    Blijkbaar ben ik te laat gekomen, was helemaal leeg om 17uur, was m’n 1ste keer wel jammer

    #16925
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Zaterdag meestal rond 17:00 uur iedereen weg. Op de Tgirl dagen doordeweeks meestal wel langer. Volgende is de laatste donderdag van de maand. Dan weer de 2e donderdag van de maand en de 2e zaterdag van de maand.

    gr. Steffanie ?

    #16926
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Jammer Tony volgende keer misschien wat eerder komen. We zijn er altijd vanaf 1opening al ??

    #16936
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    @theorcadian, mocht je ‘echte vrouwen zoeken, dan zoek je hier naar een speld in een hooiberg.

    #16937
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    @theorcadian, mocht je ‘echte’ vrouwen zoeken, dan zoek je hier naar een speld in een hooiberg. Wel zijn er ‘zusjes’ oftewel travo’s en een enkele shemale.
    Die maken er met elkaar, en jou, een lekker geil feestje van.

    #16938
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    @theorcadian, mocht je ‘echte’ vrouwen zoeken, dan zoek je hier naar een speld in een hooiberg. Wel zijn er ‘zusjes’ oftewel travo’s en een enkele shemale.
    Die maken er met elkaar, en jou, een lekker geil feestje van.

    #16945
    Profielfoto van Tgirlanne tgirlanne
    Deelnemer

    Wie mag ik woensdag de 14de allemaal leegzuigen? Of spuit je liever in mijn sissykut? Ik ben heel benieuwd wie er woensdag zijn. Ik ben er om een uur of 12.

    ? Anne

    #16966
    Profielfoto van Vivonne Vivonne
    Deelnemer

    ik ben er morgenmiddag vanaf 12.45 uur

    #16967
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Ik ben er 11 uur ongeveer,hele dag fun ?❤️?

    #16969
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Ik was van plan om vanmiddag te komen, maar mijn middagprogramma is zodanig dat de reis (45 minuten enkele reis) teveel tijd van de kostbare tijd in de bios te kort wordt om lekker te kunnen genieten.

    Dus, helaasssssss

    #16977
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

    Morgenmiddag/avond 26/6 nog leuke tops miss? Net terug van ene trip en heb er wel zin in.

    #16978
    Profielfoto van William william
    Deelnemer

    Dan kom ik ons beiden morgenmiddag met genoegen een pleziertje doen lieve schat ??

    #17004
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Is het 8 juli zaterdag weer t-girl dag? Ik zou graag van dr partij willen zijn. Xxx

    #17005
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Zaterdag 8 Juli is het van 12:00 tot ongeveer 18:00 uur Jade & Friends dag. Een dag voor Tgirls en liefhebbers van Tgirls

    gr. Steffanie ?

    #17006
    Profielfoto van Lelyslet Lelystedeling
    Deelnemer

    Overdag nog geen plannen. Mooi om dan hierheen te gaan. Ik weet nog niet of ik als cd kom of als een blote man.
    Ik ben bottom. Als je top bent, heerlijk. Ben je ook nog een van de dames, nog mooier.

15 berichten aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 940)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account