DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 937 reacties, 212 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 dag, 5 uren geleden door Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaafbirene.

  • Auteur
    Berichten
  • #16850
    Profielfoto van Geileman geileman
    Deelnemer

    Zijn er zaterdag 27 mei nog leuke cd/travo’s die langskomen? Ik denk vanaf 12 uur aanwezig te zijn.

    #16851
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoop ook zaterdag op wat zusjes.

    #16853
    Profielfoto van Horny Fransel x hornyfranselx
    Deelnemer

    Hi Geileman wil wel door je geneukt worden in de swing…

    #16854
    Profielfoto van Sexyboyy1 tony
    Deelnemer

    Is er een themadag zaterdag of? Ik ben nieuw hier en weet nog niet hoe alles werkt

    #16855
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste tony,

    Morgen is er geen themadag, de eerst volgende themadag op zaterdag is 10 Juni Jade and friends t-girlparty

    Op de site kan je de aankondigingen ook zien.

    Met vriendelijke groet,

    Team Marilyn

    #16857
    Profielfoto van Horny Fransel x hornyfranselx
    Deelnemer

    Wie wil er met mij lekkere geile sexpret,,,x

    #16858
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

    Ik kom vanmiddag ook nog rond 14.30 uur tot…..

    #16862
    Profielfoto van dutchboy7908 dutchboy7908
    Deelnemer

    Nog iemand lekker aan het geilen rond de lunch vandaag ;-)?

    #16863
    Profielfoto van lekkere paal lekkerepaal
    Deelnemer

    helaas te laat gelezen, was ander gekomen.

    #16866
    Profielfoto van Mikee mikee
    Deelnemer

    Hallo mede sexliefhebbers,

    Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Mike, 25 jaar oud, 1.90m lang, atletische gebouwd, lekker dik geschapen (Ookal zeg ik het zelf) en ben hetero geaard. Sexueel ben ik zeer actief maar heb stiekem een kinky wens die ik graag zou willen laten uitkomen… Ik heb als kink om met 2 geile Tgirls een trio te hebben waar bij ik de ene dame geef / zij me pijpt en ik tegelijkertijd wordt genomen door de ander (gesandwicht wordt). Heb alle moed bij elkaar geraapt om hier een oproep te doen naar Tgirls die geïnteresseerd zijn hierin / ook een soort gelijke droom hebben en graag met mij deze droom werkelijkheid willen maken (In de cinema of in huis). Huis tuin en keuken sex heb ik genoeg en ben echt opzoek naar tgirls die dit ook geil lijken en hieraan mee willen doen. Ben al een tijdje aan het rond snuffelen hier op het forum als ghost bezoeker en heb de cinema nog niet kunnen bezoeken. Als er geïnteresseerde Tgirls zijn die mij een rondleiding door de cinema willen geven hoor ik dat graag. Hoop dat ik voor m’n eerste bericht op het forum niet te extreem overkom maar hey, nooit geschoten is altijd mis…

    Gegroet, Mike

    #16867
    Profielfoto van Karolien TV karolientv
    Deelnemer

    Hoi Mikee, netjes dat je jezelf voorstelt. Dat zou eigenlijk normaal moeten zijn maar helaas. Kom een keer op een Trav dag en als ik er ben leidt ik je graag rond en heb inmiddels een paar leuke vriendinnen die samen met mij jouw wens kunnen waarmaken hoor.

    #16868
    Profielfoto van Sexyboyy1 tony
    Deelnemer

    8 juni is het een T-girl dag heb ik net gelezen. Ben benieuwd of er lekkere tgirls aanwezig zijn.

    #16875
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

    Moregn weer een dagje naar de Bios..tops ook daar?

    xxx els

    #16921
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Klopt het dat het vandaag ook een soort van t-girld dag is?
    En zoja vanaf hoelaat komen deze kanjers?

    #16922
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Klopt en vanaf ongeveer 14:00 uur zijn we er

15 berichten aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 938)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account