DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 938 reacties, 212 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 dag, 3 uren geleden door Profielfoto van Geilemangeileman.

  • Auteur
    Berichten
  • #15544
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Tot morgen schat ?

    #15545
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoi Amber en anderen, ben zojuist gebeld door mijn werkgever. In verband met griep van collega moet ik helaas afzeggen voor morgen en werken. Excuses lieverds, graag tot een volgende x.

    #15555
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoi ik ben er woensdag 8 februari. Vanaf 11.45 tot 14.45 uur
    Ik draag een strak kort glimmend nylon sportbroekje en glansshirtje en laat me graag betasten. Meer kan ook, in de darkroom neem ik de tijd.
    Groetjes Martijn

    #15561
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Hoi allemaal, en Martijn,
    Ik probeer er woensdagmiddag ook weer te zijn. En hopelijk tref ik jou ook nog even Martijn, want jouw outfit past wel bij mij. Ik kan er alleen niet zo vroeg zijn, hopelijk rond half drie

    #15563
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoi Rob ik hoop dat we elkaar rond half drie nog zien.

    #15569
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Tomorrow ???

    #15588
    Profielfoto van Esther redbiversa
    Deelnemer

    Wie is er op zaterdag 25 /2 ?
    Ik ben er in de middag weer

    #15589
    Profielfoto van TravoSarah travosarah
    Deelnemer

    Hallo beste mensen! Ik ben dinsdag 14-2 van 15.00-21.00 uur als bisex travo-bottom, kinky gekleed en meer.. in Mailyn,zie mijn account voor meer info. Kik: Bottomtravo Graag aardige, schone, goed voorziene en potente jongens en mannen van 18 t/m 60 jaar.

    #15592
    Profielfoto van TravoSarah travosarah
    Deelnemer

    Ik ben er niet op 14-2 ivm mooie weer, andere dag. Ik laat nog wel weten wanneer. xx

    #15593
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Woensdagmiddag 15 februari liefhebbers aanwezig voor mijn genotstaaf? ?

    #15594
    Profielfoto van TravoSarah travosarah
    Deelnemer

    Ik ben woensdag 15-2 v.15.00-21.00 uur als bisex, kinky geklede, met complete travo-outfit, travo-bottom, in Marilyn voor aardige, schone, goed verzorgde jongens en mannen van 18 t/m 60 jaar, geen vette buiken, geen hondepikkies, geen voorhuidsvernauwingen, geen piercings, geen vieze luchten, ik ben selectief en nee=nee, bij klik zit je goed! Graag goed voorzien en potent, stuur me een prive-bericht hier of kik mne: Bottomtravo Fakers en drooggeilers heb ik snel door en dan: block, geen vriendchapsverzoeken zonder stats en zonder pic van je harde mannelijkheid! Tot dan! xx

    #15595
    Profielfoto van TravoSarah travosarah
    Deelnemer

    Ik ben woensdag 15-2 v.15.00-21.00u. als bisex, complete, mooie, kinky geklede travo-bottom in Marilyn. Aardige, schone jongens en mannen van 18 t/m 60 jr. gewenst, goed verzorgd, geen vette buiken, geen voorhuidsvernauwingen, geen piercings, geen stinkerds, geen poppers!! KIK: Bottomtravo

    #15596
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Donderdag 16 feb ben ik weer beschikbaar op het bed of in de sling.ik hoop weer lekker verwend te worden met veel zaad in of over me heen.ben natuurlijk ook in voor gangbang.xxx?❤️ René.

    #15732
    Profielfoto van Marcelo marcelo
    Deelnemer

    WE ZIJN ER WEER ZATRDAG 25-02!! Geil DSM STEL zoekt actieve heren, goede neukers voor ons vrouw gericht spel. We zijn er rond 15:00 – TOT ZATERDAG

    #15735
    Profielfoto van TravoSarah travosarah
    Deelnemer

    Dinsdag 21-2 v.15.00-21.00 uur ben ik als bisex, kinky/hoerig geklede travo-bottom in Marilyn voor aardige jongens en mannen van 18 t/m 60 jr. schoon, geen vette buiken, geen stinkerds, geen poppers, en graag flink sex-vlees, potent en flinke ladingen!!!! Mijn kik: Bottomtravo – Fakers heb ik snel door en dan: block! Ik accepteer niet zo maar vriendschapsverzoeken, graag eerst je stats en pic van je eigen, harde speelgoed en je wensen, ik ben selectief!! Ik zit niet op drooggeilers etc. te wachten!!

15 berichten aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 939)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account