DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 917 reacties, 211 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 uur, 47 minuten geleden door Profielfoto van Lenmlenm.

  • Auteur
    Berichten
  • #15743
    Profielfoto van Esther redbiversa
    Deelnemer

    Komen er maandag nog travo,s of c.d. naar de bios ?

    #15744
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Donderdag 23e Ben Ik er ook ???

    #15755
    Profielfoto van Ruud jansen Ruud jansen
    Deelnemer

    Mijn plan is om vandaag te komen, en wellicht heeft er iemand zin om gebruikt van en met mij terwijl ik geblinddoekt ben……

    #15756
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Ik ben er optijd voor jou , Pijp graag ?al eerder gedaan bij jou ❤️?

    #15757
    Profielfoto van Marcelo marcelo
    Deelnemer

    Zaterdag is het weer feest in de cinema!! Geil BDSM stel zoekt goede neukers, actieve heren om haar te verwennen. We zijn er rond 15:00

    #15763
    Profielfoto van TravoSarah travosarah
    Deelnemer

    I.v.m. het slechte weer, nat en zeer koud, kom ik vrijdag 24-2 NIET naar Marilyn; ik zal een andere dag komen met beter weer, ik laat het nog weten. Kik: Bottomtravo, voor serieuze berichten stuur me enkel priveberichten via dit Forum. Groetjes van Sarah.

    #15764
    Profielfoto van Marcelo marcelo
    Deelnemer

    Morgen- komen wij – geil BDSM stel naar de cinema voor veel seks!! We zoeken meerdere actieve heren om met ons mee te doen- GOEDE NEUKERS WELKOM- rond 15:00 komen we binnen

    #15878
    Profielfoto van TravoSarah travosarah
    Deelnemer

    Hi mensen! Eindelijk wat beter weer! Ik ben donderdag 2 maart v.15.00-20.30 uur als onverzadigbare, nymphomane,loopse, bisex travo-bottom in Marilyn. Ik heb een normaal en geheel glad lijf, kliene tieten met zeer grote tepels, mooie kont en mooie, gladde, schone travo-spleet waar veel in kan….. Ik heb ook eeen mooie, goed verzorgde deep-throat travo-mond, ook daar kan veel in…….Ik ben mooi, kinky en hoerig gekleed: kort zwart rokje, topje met tieten bloot, kousen, jarretelles, string of jockstrap, lage laarsjes en meer; mooi opgemaakt, vuurrode lippen, mooi haar. Ik ben selectief: graag aardige, schone, goed verzorgde jongens en mannen van 18 t/m 65 jr., alle huidskleuren welkom, niet al te dikke buiken, geen stinkerds, geen voorhuidsvernauwingen, geen piercings, geen poppers-gebruikers. Ik bepaal wat er gebeurt en met wie en nee=nee! Als het klikt zit je goed! Ik heb geen belangstelling voor andere travo’s behalve als het klikt en ze top of versa zijn en goed voorzien etc. Geen verstoorders tijdens het sex-spel!! Bericht me uitsluitend via deze site met een prive-bericht of via met mijn kik: Bottomtravo – Doe je stats er bij en een pic van je eigen harde speelgoed. Tot dan? xx

    #15879
    Profielfoto van mike35 mike35
    Deelnemer

    Hoi allen, deze geile zuigende bttm is er deze woensdag middag 29-2 rond 12:30 uur weer. Hopelijk tot dan! 🙂

    #15906
    Profielfoto van mike35 mike35
    Deelnemer

    Helaas kan ik er morgen toch niet zijn 🙁

    #15939
    Profielfoto van Verateka veraatje
    Deelnemer

    3 maart, komende vrijdag zal ik er rond een uur of 6 in de middag zijn. Lieve groetjes, Vera

    #15947
    Profielfoto van Verateka veraatje
    Deelnemer

    Sorry gaat niet door ivm griep….

    #15948
    Profielfoto van Jan Heet janheet
    Deelnemer

    Wie zijn er vanavond?

    #15963
    Profielfoto van TravoSarah travosarah
    Deelnemer

    Ik kan mijn lange melding dat ik 2-3 zou komen er niet uit, ik kon niet, heb het wel elders gemeld dat ik niet kon. Ik kom nu dinsdag 7-3 v.15.00-21.00u. als bisex travobottom in Marilyn, 100% mooie sexy en kinky travo-outfit, mooi opgemaakt, mooi haar, ben bottom, alle harde potente vleesstaven welkom, wel schoon en graag aardige knullen en mannen, geen bierbuiken, geen stinkerds, geen poppers. Kik: Bottomtravo. – Tot dan xx

    #15968
    Profielfoto van Yana Shemale yanatrans
    Deelnemer

    Hoihoi,

    Ik ben nieuw hier (maar niet onervaren 😉 ) Ik ben dus Yana, Shemale (met borsten)
    Kom samen met mijn sub cd sletje Jackie naar de cinema op 11 maart ze is voor iedereen beschikbaar.

    Uiteraard stel ik mezelf ook graag beschikbaar wanneer iemand mij bevalt 😉 wie o wie maakt de nympho in mij los.

    xxx en tot zaterdag,

    Yana

15 berichten aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 918)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account