Donderdagmiddag Slet bezoekt Marylin

Tags: ,

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 weken, 1 dag geleden door Profielfoto van Aliali2024.

  • Auteur
    Berichten
  • #18681
    Profielfoto van Pervy mike pervymike
    Deelnemer

    Hallo geile mannen en vrouwen

    Donderdag middag 2 mei zal ik de Marylin bezoeken. Aan mijn zijde zal ik een heerlijk geil sletje (V) mee nemen die nooit genoeg heeft.

    Ik zal haar begeleider zijn en met haar spelen. Uiteraard kan er, buiten ons eigen spel om, ook deelgenomen worden door mannen en vrouwen!
    Vanzelfsprekend hou ik toezicht op haar veiligheid en of de door ons van te voren gestelde randvoorwaarden nageleefd worden. En een NEE van haar of van mijzelf is ook echt NEE.

    Zij wil graag door veel pikken goed geneukt worden (volhouders) en net als vele mensen heeft het sletje zo haar eigen voorkeuren: Actieve mannen dan pik en ballen graag glad geschoren! Geen anaal en niet in gezicht klaarkomen! En leeftijds voorkeur tussen plus minus 30 en 55 jaar.

    #18691
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Dag Mike,
    Wat een leuke aankondiging. Ik ben er ook en kom graag kijken en wie weet meedoen na toestemming. Wordt zeker leuk ????

    #18693
    Profielfoto van Pervy mike pervymike
    Deelnemer

    Dan gaan we elkaar denk ik wel ontmoeten. Geef ons ruimte om ons spel te spelen, mocht je er zijn als we binnenkomen. En als het moment daar is en het voelt goed krijg je zeker wel een kans mee te doen, hoop dat je een goeie neuker bent…..

    #18704
    Profielfoto van Ali ali2024
    Deelnemer

    Hi it’s good ????. I hope to meet you. Are you now in Marilyn

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account