DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 919 reacties, 211 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 uren, 52 minuten geleden door Profielfoto van Man 2 meterman2meter.

  • Auteur
    Berichten
  • #14689
    Profielfoto van Hansje tv Hansje tv
    Deelnemer

    Hoi lieverds, hoop vandaag woensdag 21-9 aanwezig te zijn rond 14.30. Wil door zo veel mogelijk mannen geneukt worden, dus heb je even tijd. Ben er tot een uur of 20.00.. XXX

    #14695
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik ( bi ) ben van plan zaterdag 24 september weer te gaan, zijn er nog leuke mannen, vrouwen, TV/CD’s die ook willen komen?

    #14696
    Profielfoto van Gerard4 gerard4
    Deelnemer

    Ik ben van plan om vanmiddag rond 17:00 te komen geilen. Zijn er mannen met lekkere pikken, mondjes en kontjes en die ook zin hebben in mijn pik?

    #14698
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    @gerard4 : heb je geen zin om morgen ook te ‘komen’? Ik wil die mooie pik wel eens in mijn mond hebben.
    Andere mannen die zin hebben om hun zak te legen zijn natuurlijk ook van harte welkom.

    groeten Wannabi

    #14702
    Profielfoto van Gerard4 gerard4
    Deelnemer

    Ik ben vandaag in de homozaal rond 14:00 heerlijk leegepijpt terwijl ik ook een heerlijke pik in mijn mond had. Ik weet helaas niet wie het waren. Zeker voor herhaling vatbaar.

    #14711

    Vrijdag avond eens langs (half geld ;+)
    Bottom sletje Slank onbehaard gbbsn neg on prepp met een pijpgraag mondje
    glad geil doorneuk kontje .
    Ben daar naakt met alleen stokkings aan en een leer buideltje met poppers om mn nek.
    Wie komt mn mondje én kontje vullen ?

    #14712
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Wie komt ook woensdagmiddag 28 september? Ik ben er , gekleed in lycra pakje voor wederzijds strelen, trekken en pijpen.

    #14727
    Profielfoto van Lelyslet Lelystedeling
    Deelnemer

    Vrijdag middag wil ik als cd slet (gesluierd) naar marilyn. Wil daar lekker gebruikt worden. Zijn er top mannen of tv’s die zin in mij hebben? Eventueel vastgelegd in de sling of gynaecoloog stoel of zo.

    #14728
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik ben ook van plan om vrijdag te gaan, als alles meezit ben ik er dan om 11 uur.

    #14729
    Profielfoto van Lelyslet Lelystedeling
    Deelnemer

    Ik hoop dat je er dan nog bent tegen de tijd dat ik er ben 😉

    #14732
    Profielfoto van Ted ted55
    Deelnemer

    Vrijdag rond 13 uur ben ik er. Wie gaat me gebruiken? Pijp graag en laat me neuken.

    #14745
    Profielfoto van Lelyslet Lelystedeling
    Deelnemer

    Helaas. Ga het niet redden. Was zo toe aan een of meer beurten. Helaas moest ik met de kat naar de dierenarts.

    #14746
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Beterschap voor de kat gewenst in de hoop dat we binnenkort eens lekker zullen gaan neuken!

    #14747
    Profielfoto van Lelyslet Lelystedeling
    Deelnemer

    Ik hoop het ook. Ben de hele week volgende week vrij. Zeg maar wanneer je zou willen. Kijk ik of ik mijn gaatje kan vrijmaken

    #14748
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Oe, volgende week wordt een lastige voor mij. Ik kom bijzonder graag op de travodagen, dan kun je mij wellicht ontmoeten. Misschien dat ik volgende week woensdagmiddag tijd heb met mijn stijve pik lekkertjes van genot kan voorzien ?

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 920)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account