Hoi Frogt, daar hou ik wel van, laarzen. Draag ze zelf ook graag. En voor de rest niets. Jammer dat je niet in de avond gaat. Had wel lekker met je willen geilen.
vrijdagmiddag ben ik vanaf ongeveer 12.30 weer in de Marilyn, heb wel zin in een aantal lekkere pikken.
ga gewillig voor je klaarliggen om goed gebruikt te worden, mag ook met meerdere tegelijk.
ik vind het lekker om als er stevig met mijn tepels gespeeld wordt.
Ben echt gewillig, ben klaar voor ge- en misbruik.
Natuurlijk zorg ik dat ik glijmiddel en condooms bij me heb.
wie komt me gebruiken?
Ik denk er zaterdag even te zijn tussen 11 en 2 , nog niet echt Jade dag, maar toch alvast lekker genieten. Ik gekleed in een strak en glad pakje voor trekken, strelen en pijpen.
Zijn er ook nog mensen die vrijdag middag gaan zo rond 14:00 uur???????
Je vind me waarschijnlijk geblinddoekt in 1 van de ruimtes, te gebruiken als top maar vind het ook super geil op gepijpt te worden of zelf langdurig te pijpen en wil graag je zaad in mijn mondje. ( ik blijf wel de hele tijd geblinddoekt)
Dus kom je me geblinddoekt tegen laten we er dan een geile middag van maken.
Zijn er ook nog leuke / geile bistellen m/v die vrijdag de 21e naar de Marlyn willen. Ik ontmoet jullie daar graag na 19:00 uur om lekker van elkaar te genieten.
Niets moet en alles mag.
Xxx
Ik ben er woensdag 12 okt vanaf 1115 uur
Ik draag een glimmend kort sportbroekje en glansshirtje en voetbalkousen
Ben benieuwd naartoe darkroom om daar ongevraagd opgegeild en betast te worden
Ik ga vrijdag 14 oktober weer naar Marilyn en ben er dan al rond 11 uur.
Zijn er nog mannen die van hun zaad af willen of mannen/vrouwen/travestieten die mijn zaad willen?
Goedemiddag, Ik heb veel over deze Cinema gehoord, maar ben nog nooit geweest. Het lijkt mij interessant om 27/10 een middagje te ervaren wat er is te beleven, is er dan iets te beleven en ben ik er dan niet alleen? Wie kan ik dan tegenkomen en welke leuke voorstellen hebben jullie?
Goedemiddag iedereen,
Zijn er nog lieve mensen (of strenge…) die van plan zijn om morgen 18 okt. rond een uur of 12 naar Marilyn te gaan?
Ik hoor het graag, liefs Chantal
Auteur
15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 685)