DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 919 reacties, 211 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 dagen, 16 uren geleden door Profielfoto van Man 2 meterman2meter.

  • Auteur
    Berichten
  • #18338
    Profielfoto van liefaltijd liefaltijd
    Deelnemer

    ik kom donderdag 22/2 weer eens kijken. Zijn er nog liefhebbers die mijn willen pijpen

    #18351
    Profielfoto van mrmarcel mrmarcel
    Deelnemer

    welke mooie tv/trans of geile man heeft vrijdag middag zin in een geile ontmoeting. ben zelgeschoren en hygiene is erg belangrijk ik verwacht dat ook van de date. hou van gepijpt te worden maar ook van zelf pijpen 🙂 ben benieuwd wie er gaat komen

    #18352
    Profielfoto van Bibi Bibi
    Deelnemer

    Ik ben er eind van de middag, begin van de avond.

    Bibi
    xxx

    #18354
    Profielfoto van Kinkytgirl kinkytgirl
    Deelnemer

    Deze bloedgeile tgirl is er morgen middag rond 15:00. Wil goed verwend worden, en ik verwen jou lekker. Zuig je helemaal leeg. Spuit mij maar lekker onder, mmmmm. Ben zeer sexy gekleed, en heb zin in een paar lekkere geile mannen.
    Wie komt er?

    #18355
    Profielfoto van hernameismila milajohansen
    Deelnemer

    Ik kon geen plek vinden om dit te vragen maar: valt er nog iets leuks te doen in de stad voor trans mensen na 22u?

    #18356
    Profielfoto van Kinkytgirl kinkytgirl
    Deelnemer

    Alleen in Amsterdam, of sommige (paren)clubs.

    #18362
    Profielfoto van Man 2 meter man2meter
    Deelnemer

    Komen er nog geile tgirls donderdag 29 februari naar de travo dag in Marylin?
    Is er toevallig ook een kik groep met Marylin gangers?

    #18364
    Profielfoto van Kayla kayla
    Deelnemer

    Jazeker komen er weer veel geile t-girls aanstaande donderdag op de travo dag…
    Voorzover ik weet hebben we (nog) geen kik groep?

    #18365
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Marylin sex groepje. Bestaat op Kik
    Gr Renske

    #18366
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Mss moet ik toch maar weer eens een KIK account maken. Hoe heet dat groepje?

    #18371
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Marylin sex groepje,dat is de naam op kik.mijn persoonlijke kik naam is groepje1

    #18372
    Profielfoto van Aziaatje aziaatje
    Deelnemer

    Ik vraag me nog steeds af wat ik kan verwachten als ik een gloryhole zou willen gebruiken en de kans dat iemand Aidsdrager is en dit oraal kan doorgeven?! Worden de gasten ook regelmatig getest?

    #18376
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    @aziaatje je hebt het over aids, maar bedoeld waarschijnlijk personen die HIV besmet zijn. Je kunt HIV zo goed als niet oplopen via pijpen ( of je moet een wondje in je mond hebben zodat er direct contact met bloed is. Of bezoekers zich laten testen is en blijft altijd de grote vraag in dit soort gelegenheden. Dit word n.l. niet door clubs geregeld ( dat kan n.l. niet) dus ligt het aan de bezoeker zelf of hij of zij zich regelmatig laat testen! Zelf ben ik aan de PreP ( weet je niet wat dat is? gewoon even op google zoeken) en laat me elke drie maanden testen.

    hopelijk heb je iets aan deze info gr. Steffanie

    #18378
    Profielfoto van Aziaatje aziaatje
    Deelnemer

    Dankjewel Steffanie! Hier heb ik tenminste iets aan! Ik hoop nu met een gerust gevoel eens de gloryhole te proberen en ben benieuwd hoe dit zal gaan… Erg spannend! Wellicht zit er een fijne onbekende met skills aan de andere kant zodat ik niet kan zien wat diegene met mij doet… Maar lekker kan genieten! Wat zijn jullie ervaringen over het algemeen met gloryholes!?

    #18389
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Best Aziaatje,
    Persoonlijk heb ik niets met gloryholes, dus daar kan ik je niets over vertellen. In Marilyn is er wel een ‘dark room’. Daar kan jij je redelijk anoniem laten verwennen.
    Zelf ga ik graag in de grote zaal op een van de banken zitten. Daar komt meestal vanzelf een lekkere geile mond voor mijn pik naast mij zitten. En met een beetje geluk zijn het twee of drie monden.
    En neem van mij aan….dat is toch geil.

15 berichten aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 920)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account