DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 1,269 reacties, 256 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 21 uren, 52 minuten geleden door Profielfoto van cd els bicdelsbi.

• Aanmaker
    Onderwerp
    Profielfoto van sexcinema
    sexcinema
    Sleutelbeheerder

Hallo lieve geile bezoekers van het forum,
    via dit onderwerp willen we jullie de mogelijkheid geven om met elkaar te daten en af te spreken in de cinema.

Spannende groetjes
    Team Marilyn

• Auteur
    Antwoorden
    Profielfoto van Mikee mikee
    Deelnemer

Hallo mede sexliefhebbers,

Ik zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Mike, 25 jaar oud, 1.90m lang, atletische gebouwd, lekker dik geschapen (Ookal zeg ik het zelf) en ben hetero geaard. Sexueel ben ik zeer actief maar heb stiekem een kinky wens die ik graag zou willen laten uitkomen… Ik heb als kink om met 2 geile Tgirls een trio te hebben waar bij ik de ene dame geef / zij me pijpt en ik tegelijkertijd wordt genomen door de ander (gesandwicht wordt). Heb alle moed bij elkaar geraapt om hier een oproep te doen naar Tgirls die geïnteresseerd zijn hierin / ook een soort gelijke droom hebben en graag met mij deze droom werkelijkheid willen maken (In de cinema of in huis). Huis tuin en keuken sex heb ik genoeg en ben echt opzoek naar tgirls die dit ook geil lijken en hieraan mee willen doen. Ben al een tijdje aan het rond snuffelen hier op het forum als ghost bezoeker en heb de cinema nog niet kunnen bezoeken. Als er geïnteresseerde Tgirls zijn die mij een rondleiding door de cinema willen geven hoor ik dat graag. Hoop dat ik voor m’n eerste bericht op het forum niet te extreem overkom maar hey, nooit geschoten is altijd mis…

Gegroet, Mike

Profielfoto van lekkere paal lekkerepaal
    Deelnemer

helaas te laat gelezen, was ander gekomen.

Profielfoto van dutchboy7908 dutchboy7908
    Deelnemer

Nog iemand lekker aan het geilen rond de lunch vandaag ;-)?

Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

Ik kom vanmiddag ook nog rond 14.30 uur tot…..

Profielfoto van Horny Fransel x hornyfranselx
    Deelnemer

Wie wil er met mij lekkere geile sexpret,,,x

Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

Beste tony,

Morgen is er geen themadag, de eerst volgende themadag op zaterdag is 10 Juni Jade and friends t-girlparty

Op de site kan je de aankondigingen ook zien.

Met vriendelijke groet,

Team Marilyn

Profielfoto van Sexyboyy1 tony
    Deelnemer

Is er een themadag zaterdag of? Ik ben nieuw hier en weet nog niet hoe alles werkt

Profielfoto van Horny Fransel x hornyfranselx
    Deelnemer

Hi Geileman wil wel door je geneukt worden in de swing…

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Hoop ook zaterdag op wat zusjes.

Profielfoto van Geileman geileman
    Deelnemer

Zijn er zaterdag 27 mei nog leuke cd/travo’s die langskomen? Ik denk vanaf 12 uur aanwezig te zijn.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Ik zit meestal helemaal achterin. Klaar om te pijpen en geneukt te worden

Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

@spannend-3, vanmiddag is er veel te beleven. Als je binnen komt en aangeeft dat het je eerste bezoekje is, dan krijg je een rondleiding (als er iemand beschikbaar is).
    Maar je kunt ook gewoon naar achteren lopen en het hele gebeuren over je heen laten komen.
    Zelf zit ik vaak bij de shemale-films of in de hetero-zaal. Lekker genieten van wat er gebeurt en van wie mij verwent.

Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

Goede dag allemaal lijkt mij zo leuk om een keer te komen kijken en mischien wat voelen maar is mijn eerste keer weet niet wat ik precies kan verwachten help hihi

Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

Ik ben er woensdagmiddag tussen 3 en 5

Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

Ik wacht op je ❤️ xxxxrene

15 reacties aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 839)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account