DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 937 reacties, 212 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 dag, 4 uren geleden door Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaafbirene.

  • Auteur
    Berichten
  • #17204
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

    Jeetje zeg ik wist ook niet dat het zo ernstig was. Een groot gemis voor allen die haar gelend hebben. Rust zacht mammie

    #17205
    Profielfoto van ladyjane ladyjane
    Deelnemer

    Lieve allemaal,

    Wat een schrik om te lezen dat Mammie is overleden. Ik heb haar jaren geleden leren kennen in Mystique als Adèle. Haar gevoel voor humor was fantastisch. Ze had een zeer uitgebreide garderobe met een voorliefde voor de outfit van een stewardess. In Marilyn was ze een geweldige gastvrouw.

    Lieve vriendin, rust zacht.

    LadyJane©

    #17206
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Oh wat erg,zo,n goede gast dame,we zullen haar missen,sterkte gewenst familie en vrienden .gr René.?

    #17207
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    ? Mammie, altijd een lief woordje klaar voor alle bezoekers. Wat een gemis. Ik hoop dat je daarboven weer iets moois kunt opbouwen. Rust zacht schat.

    #17218
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Mammie overleden. Een groot gemis voor de TGirl wereld. Een voorbeeld voor vele TGirls. Zie haar nog in haar stewadesse uniform in Mystique lopen. Altijd attent, respectvol en aardig. Heel verzorgend voor iedereen die in Marilyn kwam. Als eerbetoon aan haar zal ik op 31 augustus komen.

    Kuzzzz
    Yennie

    #17224
    Profielfoto van mike35 mike35
    Deelnemer

    Hoi vorige week maandag was gezellig! ? ik ga deze maandag weer rond een uur of 12 ben ik aanwezig… dus ‘top’pers zie ik jullie straks? ?

    #17232
    Profielfoto van fantasie fantasie
    Deelnemer

    Vandaag 23 aug 2023 ga ik overdag lekker spelen bij maryline gekleed is lak slet wil ik dan lekker gebruikt worden door de aanwezige mannen liefst meer te gelijk. dus heb je tijd en ben je in de buurt komt gezellig langs vandaag ik ben er vanaf een uur of 11:30 tot 16hr hopelijk tot straks

    #17233
    Profielfoto van Slow slow6919
    Deelnemer

    Lijkt me leuk om je te ontmoeten. Ik probeer sowieso even langs te komen.

    #17234
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

    Hi Fantasie Het was weer geweldig om te spelen samen. Thx babe en tot een volgende keer xxx els.

    #17236
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

    Zijn er morgen 26/08 nog liefehhbesr voor een bttm sletje….laat eens wat van je horen xxx

    #17242
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

    helaas het lukt me vandaag niet xxx andere keer weer

    #17246
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Goedendag,

    Mijn naam is Luuk 21 jaar oud. Ik ben nog nooit in de cinema geweest maar lijkt me wel spannend. Ook ben ik in voor privé afspraakjes (weet niet of dat hier geplaatst mag worden) ik ben hetero maar een crossdresser/ T girl lijkt me ook wel is wat. Ben dol op lak en latex.

    Stuur me gerust een privé bericht! Groetjes luuk.

    #17248
    Profielfoto van mike35 mike35
    Deelnemer

    Hoi vorige week maandag was gezellig! ? ik ga vandaag weer rond een uur of 12 ben ik er… dus ‘top’pers zie ik jullie straks? ?

    #17250
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoi Luuk, kom zaterdag 2 september. Ik trek mijn overknees laklaarzen aan, en een geile lak catsuit, wil lekker verwend worden door de geile mannen. Vind het geil om onder gespoten te worden met sperma, en geneukt te worden. Mmmm

    #17251
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ben a.s zaterdag rond de middag aanwezig. Wil door zo veel mogelijk mannen onder gespoten worden. Draag alleen mijn overknees laklaarzen. Wie heeft zin.

15 berichten aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 938)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account