DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 919 reacties, 211 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 dagen, 18 uren geleden door Profielfoto van Man 2 meterman2meter.

  • Auteur
    Berichten
  • #15256
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hallo, ben nieuwe hier. Ben een slanke bisexuele man, en het lijkt mij geil om helemaal naakt en alleen met mijn zwarte lak overknees laarzen aan lekker verwend te worden in de darkroom. Ben van plan dit zaterdag te doen. Wie zou dit geil vinden. Eventueel vast gebonden worden behoort tot de mogelijkheid. Ik geef mij dan helemaal over en je mag doen met mij wat je wil.

    #15258
    Profielfoto van tvcoby Anoniem
    Inactief

    Hi mensen! Ik ben na lange tijd weer in Marilyn en wel op donderdag 5 januari (2023!) van 15.00-21.00u. als onverzadigbare, kinky geklede, schone, nymphomane, bisex, loopse travo-BOTTOM. Ik draag half lang, rood-bruin afro-haar, make-up, topje met kleine tieten met zeer grote tepels zichtbaar, ook met sexy tepelversiering, kort zwart rokje, kousen, jarretelles, jockstrap op string, over-the-knee kousen met kettinkjes, lage, zwarte, kinky laarsjes, ik draag veel in het zwart.Ik heb een normaal en geheel glad lijf, mooie kont en een mooie, gladde, schone travo-spleet waar veel in kan…. Ik heb ook een mooie, gulzige mond met sexy, vuurrode lippen… en goed verzorgde,schone tanden. Ik hou van schone, goed verzorgde jongens en mannen tussen 18 en ca. 60 jr. met behoorlijk en potent gereedschap, geen vette buiken, geen vieze luchten hoe of waardoor dan ook, geen voorhuidsvernauwingen, geen contactgestoorden. Ik ben selectief, maar als het klikt zit je goed! Ik bepaal wat ik doe/toelaat! Mijn KIK is: CobyTravoteef, fakers worden geblockt. Ik heb mooie, kinky pics van mezelf, maar eerlijk oversteken! Tot dan? xx

    #15259
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoi Tvcoby, jammer dat je zaterdag niet komt. Ik draag graag mijn kinky overknees voor je. Ben lekker overal glad en schoon. Een lekkere pik van 19 cm met veel sperma. Lijkt mij spannend in de darkroom, mag je mij vastbinden en misbruiken.

    #15260
    Profielfoto van Travoslet lola Travoslet lola
    Deelnemer

    Zijn er nog geile tops vanmiddag doe leeggezogen willen worden of willen neuken ?

    #15261
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Lola, je mag mijn pik lekker met je mondje verwennen.

    #15262
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Hoe laat kom je Lola? Mijn vuurpijl moet nodig eens afgestoken worden. Misschien kom ik vanmiddag even langs.

    #15263
    Profielfoto van Travoslet lola Travoslet lola
    Deelnemer

    Ik kan vanaf 14.30 ben gekleed in kort rokje netkousen witte laarzen

    #15264
    Profielfoto van tvcoby Anoniem
    Inactief

    Helaas kan ik vandaag 5-1 niet komen door een verkoudheid: in de tweede helft van deze maand ben ik in Marilyn; ik meld e.e.a. nog. KIK: CobyTravoteef

    #15265
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Kom maar snel.

    #15268
    Profielfoto van Travoslet lola Travoslet lola
    Deelnemer

    Was heerlijk Dirty Harry, je hebt me lekker geneukt en de andere heren ik heb genoten tot volgende keer..

    #15276
    Profielfoto van tvcoby Anoniem
    Inactief

    Hi, ik ben zaterdag 7-1 v.15.00-20.30u als loopse, nympohomane, onverzadigbare, bisex, kinky geklede travobottom in Marilyn ,zie verder mijn profiel. KIK: CobyTravoteef

    #15295
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Het was inderdaad zeer bevredigend Lola. Jouw pijptechniek maakt dat je gewoon meer wil. Hmmm was heerlijk! Tot de volgende x!
    dirty Harry

    #15302
    Profielfoto van Petra zkt petra
    Deelnemer

    Is er toevallig morgen iets te doen in de bios?

    #15303
    Profielfoto van Petra zkt petra
    Deelnemer

    Is er morgen iets te doen in de bios?

    #15305
    Profielfoto van mrmarcel mrmarcel
    Deelnemer

    vanmiddag nog wat te beleven in bios ?

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 920)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account