29-01-2018: de eerste RODE LIJN van 2018 in de Marilyn!

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van SaddahSaddah.

  • Auteur
    Berichten
  • #8259
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Tja mensen, de tijd gaat snel. Morgen is het weer zo ver. De RODE LIJN zal weer worden getrokken in de achterste ruimte van de Marilyn. Hoe alles in zijn gang gaat vinden jullie hier gemakkelijk op andere plekken op dit forum. ACHTERKLAP is er immers niet voor de eerste keer. Daarom hou ik het kort en ter zake. Er zullen genoeg waarschuwingen hangen en liggen in de hele bioscoop. Ik zal zelf aanwezig zijn om als surveillant de nodige uitleg te geven over hoe het er aan toe gaat wanneer iemand de RODE LIJN passeert. Bij ACHTERKLAP gaat het om spanking. En wel de meest klassieke: over de schoot met de billen bloot met de hand een stevig pak ouderwetse billenkoek. De wens is de ziel van de gedachte. Daarom heb ik morgen een aantal kaarten bij waarmee iedereen zijn wens kenbaar zal kunnen maken. Een zwarte kaart voor diegenen die met de blote hand graag slaan op een paar billen. Een rode kaart voor diegenen die graag op hun billen geslagen willen worden. En voor de ‘onuitgesprokenen’ bestaat er ook nog een grijze Marilyn-bezoekerskaart. In een, meer dan persoonlijk, oog in oog gesprek zal ik dan uitvinden met welke kleur die bezoeker dan het ACHTERKLAP gebied zal mogen betreden. Met alle gevolgen van dien.
    Heb je zin om iemand te spanken of heb je het gevoel dat je straf hebt verdiend? Meld je dan bij mij en kijk me diep in de ogen. Er komt altijd een kleurtje uit wat past bij wat jij verdient.
    Het gaat dus om de klassieke billenkoek met de hand op de blote billen. Binnen het ACHTERKLAP gebied zijn andere dingen zoals zwepen niet toegestaan. Ook seks is daar niet toegestaan. Natuurlijk mag je zulke dingen altijd persoonlijk met een ander afspreken. Maar daarvoor is de Marilyn groot genoeg dus buiten het ACHTERKLAP gebied vind je daarvoor altijd de ruimte. Je blijft dan natuurlijk altijd zelf verantwoordelijk voor jouw eigen gezondheid. Alleen binnen het ACHTERKLAP gebied zal er een toeziend oog aanwezig zijn wat jouw veiligheid garandeert. Bij het woord ‘STOP’ zal er altijd iemand komen die jou naar de veilige kant van de RODE LIJN zal begeleiden.
    Jullie vinden mij morgen vast en zeker, ergens ter hoogte van diezelfde RODE LIJN. Volg jouw geheime wensen. Stap over die lijn of doe het liever niet. Het leven blijft spannend en steeds vol keuzes…

    #8260
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Voor de tik-tak-klok-fanaten: Tussen 13:00 en 19:00 u. bijna altijd trefzeker.

    #8264
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    voor een paar ?? weer bovenaan ?

    #8265
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    ik heb er nog steeds méér dan een paar beschikbaar Jan XXX

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account