-
Saddah reageerde in het onderwerp in het forum Saddah 6 jaar, 3 maanden geleden
Jammer, ik heb nu eenmaal geen geruite, zwart/witte jas maar ik was meteen, ter compensatie, dolgraag én berouwvol op jullie zijn afgestormd. Deze mevrouw herinnert zich vast nog wel wat ze beter kan doen dan laten. Of ze leert het aanstonds. Toi, toi, toi…
-
Saddah en
tvkim zijn nu vrienden 6 jaar, 4 maanden geleden -
Saddah‘s profiel is bijgewerkt 6 jaar, 4 maanden geleden
-
Saddah‘s profiel is bijgewerkt 7 jaar, 7 maanden geleden
-
Saddah reageerde in het onderwerp in het forum Saddah 8 jaar, 1 maand geleden
Ik word er zelf niet goed van, maar 7 mei is toch weer compleet van de baan. Tobias, ik hou jou persoonlijk op de hoogte van de afwijkende dag. Verder hier geen aankondiging meer m.b.t. het goedmakertje. Helaas.
-
Saddah reageerde in het onderwerp in het forum Saddah 8 jaar, 1 maand geleden
Het goedmakertje voor 7 Mei is bij deze bekend 😉
-
Saddah wijzigde zijn profielafbeelding 8 jaar, 4 maanden geleden
-
Saddah reageerde in het onderwerp in het forum Saddah 8 jaar, 4 maanden geleden
Lieve Jan van het goede jaar, ik stuur jou nog een PM. 😉
-
Saddah heeft een update geplaatst 8 jaar, 4 maanden geleden
Time to go.
-
Saddah reageerde in het onderwerp in het forum Saddah 8 jaar, 4 maanden geleden
ik heb er nog steeds méér dan een paar beschikbaar Jan XXX
-
Saddah reageerde in het onderwerp in het forum Saddah 8 jaar, 4 maanden geleden
geregistreerd…
-
Saddah heeft een nieuwe reactie geplaatst in een activiteit 8 jaar, 4 maanden geleden
Helaas Monica, toen zat ik nog in Spanje. Morgen ben ik er wel weer 🙂
-
Saddah reageerde in het onderwerp in het forum Saddah 8 jaar, 4 maanden geleden
Voor de tik-tak-klok-fanaten: Tussen 13:00 en 19:00 u. bijna altijd trefzeker.
-
Saddah reageerde in het onderwerp in het forum Saddah 8 jaar, 4 maanden geleden
Tja jan_van_het_juiste_jaar: die klok sluipt altijd verder. Het is maar de vraag of hij daarbij al dan niet wordt betracht. Ik geloof dat jij wilt weten of ik er morgen ben. Natuurlijk ja, ik had het immers al aangekondigd 🙂 Maar zometeen komt het officieel op het forum. Dan weet je ook meteen de invalshoek en de wijze waarop je me het best kunt…[Lees meer]
-
Saddah heeft een update geplaatst 8 jaar, 5 maanden geleden
Time to go. Maar juist daarom kan 2018 nog héél intiem gaan worden. En vanaf 2019 betaal ik dan gewoon mijn entree, lieve Marilyn 😉
-
Saddah reageerde in het onderwerp in het forum Saddah 8 jaar, 5 maanden geleden
Maandag 29-01-2018
Maar hou het forum goed in de gaten voor de eventuele bijwerkingen… -
Saddah reageerde in het onderwerp in het forum Saddah 8 jaar, 6 maanden geleden
…dan zal ik binnenkort antwoorden 🙂
-
Saddah heeft een update geplaatst 8 jaar, 6 maanden geleden
Ik voelde me gisteren weer ‘lekker thuis’ bij de Marilyn. Met dank aan prooi en jagers xXx
-
Saddah reageerde in het onderwerp in het forum Saddah 8 jaar, 6 maanden geleden
@johanx: aan wie stelde jij deze vraag? 😉
-
Saddah reageerde in het onderwerp in het forum Saddah 8 jaar, 6 maanden geleden
Het weer heb je al tegen lieverd 🙂 En die smoes schrijf ik anders wel op jouw billen (grapje). Geen probleem hoor wanneer het jou morgen toch niet lukt om te komen.
- Meer laden