Vraagje

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 5 maanden geleden door Profielfoto van SaddahSaddah.

  • Auteur
    Berichten
  • #7926
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Heb een vraag en wie kan me op weg helpen. Ik wil graag netkousen aan trekken op mijn volgende bezoek aan de bios. Heb schoenmaat 46. Hoe werkt dit ?

    Groetjes Jan

    #7927
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Jan ,

    Als je de kousen eerst uitrekt voor je ze aantrekt passen ze meestal wel.
    Meld je anders even aan de balie bij je bezoek, dan helpen we je op weg.

    Met vriendelijke groet,
    Team Marilyn

    #7928
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoi hoi team Marilyn

    27 okt heb ik samen met een collega in de winkel gekeken. Helaas was er geen plus size netkous. Aanstaande zaterdag kom ik weer naar Marilyn. Misschien is er dan een zwarte set netkousen in plus size aanwezig.

    Bvd Groetjes Jan

    #8060
    Profielfoto van Astrid Astrid
    Deelnemer

    Er zijn XL netkousen beschikbaar alhoewel de meest slechts een maat zijn. Even doorzoeken in sexshops of internet.

    #8061
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Lieve Jan, geen netkousen maar ik heb nog twee paar gladde kousen voor je als je wil. Hold-ups die mij veel te groot zijn. Ongedragen, wel uitgepakt en éénmaal gepast. Wanneer je niet vies van me bent (en ik meen mij goed te herinneren dat jij dat nooit geweest bent) mag je ze van me hebben. Betaling uitsluitend in natura 😉

    #8062
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    ? Saddah ? je geheugen is prima hihi je smaakt heerlijk. Heb morgen vrij en probeer te komen als weer en smoes mee werken ? Sta natu(lijk)ra tot je beschikking ???

    #8064
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Het weer heb je al tegen lieverd 🙂 En die smoes schrijf ik anders wel op jouw billen (grapje). Geen probleem hoor wanneer het jou morgen toch niet lukt om te komen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account