Milf Anouk (nieuw)

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 maanden, 2 weken geleden door Profielfoto van dirtyHarrydirtyharry.

  • Auteur
    Berichten
  • #17153
    Profielfoto van Martin365 martin365
    Deelnemer

    Ben de vriend van Anouk, Anouk heeft een fantasie om lekker te worden bekeken en te worden geneukt door meerdere mannen en te worden onder gespoten door mannen in de sex cinema. 
Ben bezig om dit na de vakantie (half Sept 2023) te regelen en naar Marilyn te komen met haar. Hier even een kort voorstel tekst van Anouk:

    Hallo mannen, mijn naam is Anouk, ik ben een lekkere geile zaadslet (nymfomane) milf van 46 jaar met Vlaams accent. ik wil graag naar Marilyn komen wil graag geile mannen ontmoeten. Hou ervan om heerlijk gebruikt te worden als een hoerige onderdanige slet, ik ben gek op pijpen en heerlijk om vanachter volgespoten te worden met jouw zaad. Je mag mij Bare neuken, ik kleed me zeer hoerig (open slipje en open BH) lingerie. Kan niet wachten jouw geile warme zaad in mijn zaadspleet en mondje te ontvangen. Tot snel Anouk Xxxx (benieuwd om jullie reactie te lezen)

    #17155
    Profielfoto van LOVEWITHSKILLS lovewithskills
    Deelnemer

    Volgens mij , is alleen met condoom toegestaan.
    Maar lezen graag dat er heerlijke geile sletjes actief zijn.
    Probeer eens een heerlijk kutje uit, wordt je lekker bi van xxx

    #17219
    Profielfoto van Prins Prins
    Deelnemer

    Leuke man met grote krachtige paal biedt zich aan, ik wil je wel Anouk! Mijn 20×6 pik staat gereed.

    #17231
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Wat een heerlijke geile oproep!
    Totdat ik zag dat je bare geneukt wil worden. Ieder is vrij om te doen wat hij wil, maar gebruik alsjeblieft een condoom tijdens het neuken. Dat helpt tegen soa’s.
    Dirty Harry

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account