Jade&Friends T- Girl Party 12 Feb. THEMA

Dit onderwerp bevat 17 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van Steffaniesteffanie.

  • Auteur
    Berichten
  • #13117
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Waar is er een jarig hoera hoera en dat is onze lieftallige Lilian Van harte alvast xxx

    jh

    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van Jade-Hottiejade.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van Jade-Hottiejade.
    #13120
    Profielfoto van liliantrava liliantrava
    Deelnemer

    Ja het is ikke ??????. Ik ben erbij hoor…..

    #13121
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Je moet je wel schat. Jou dag ??????

    #13122
    Profielfoto van liliantrava liliantrava
    Deelnemer

    Ja dat is waar….. heb er zin in… nu al ja nu al hihihi

    #13124
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

    Ik ga mijn best doen er ook te zijn xxx groetjes

    #13144
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Wij , dus ik en mijn slavin tressa, zijn die dag aanwezig, mijn slavin moet excuus aanbieden, voor de twee dagen vorige week. Ze moet aan personeel van Marilyn duidelijk maken dat ze te veel gelekt heeft, deze mensen te druk waren met schoonmaken, zeker onder de sling.

    Zaterdag 12 februari, zal ik proberen beter in de gaten te houden en waar nodig op de juiste wijze te straffen, maar ja hoorde al dat een geile vriendinnetje van haar kwam uit Zaandam, dus zij moet maar extra handdoeken in de sling leggen.

    #13149
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Geef ze dweil duty Rinus hahaha

    #13151
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    MMMMMMMMMMM moet ik even over nadenken of ik ook kom ???

    OK nagedacht en wat denk je ik kom ook, want mijn lieveling is jarig HIEPERDEPIEP ???

    #13153
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Leuk Steffanie dat je toch komt na al dat nadenken 🙂

    #13158
    Profielfoto van tanja076 tanja076
    Deelnemer

    Zal er niet zijn maar wenst Lillian toch een fijne verjaardag !!

    #13163
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik kan helaas ook niet…fijne dag allemaal…@liliantrava: alvast gefeliciteerd! xx

    #13167
    Profielfoto van liliantrava liliantrava
    Deelnemer

    Iedereen bedankt voor de felicitaties. Maar jammer dat jullie niet kunnen. Hopelijk tot een volgende keer

    #13170
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Deze Meester heeft morgen hulp nodig denkt hij, zoals er nu voor staat, zijn er zeker 3 onderdanen, die wat van mij willen voelen, ik ben ook niet de jongste meer, hoop dat er mannen komen die de onderdanen even veel sappen kunnen geven, voor het andere mag je ook helpen. Mijn onderdaan heeft vandaag de tas ingepakt, dus hoe je hart vast maar, onderdanige travo slavinnen, denken vaak met hun clit. Als ze een fout heeft gemaakt mag ze met de boeien vast zitten later op de avond, aan het hel op de sexparking Bruggelen.

    #13174
    Profielfoto van liliantrava liliantrava
    Deelnemer

    Lieve allemaal ik wil jullie bedanken voor een super geweldige lekkere en leuke dag gisteren….. in alle opzichte heb ik heel erg genoten

    #13175
    Profielfoto van tanja076 tanja076
    Deelnemer

    Het was je meer dan gegund schat !!!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account