Jade&Friends T- Girl Party 12 Feb. THEMA

Dit onderwerp bevat 17 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van Steffaniesteffanie.

  • Auteur
    Berichten
  • #13185
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Mooi Lilian was ook de bedoeling meid. We zagen je stralen die dag. Nu op naar de volgende jarige hihi

    #13198
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Ik wil even nog wat vertellen over zaterdag op de mooie gezellige, geile, bijzonder Jade travo dag, heb op facebook mijn zegje gedaan, maar hier ook even wat kwijt, het was weer bijzonder. Weet van me zelf dat ik veel respect heb voor de mensen, maar de mannen die hier komen hadden het allemaal wel veel, voor onze mooie travo’s. Ook dat zie ik bij andere travo dagen wel eens anders, maar wat ik dan wel mis, dat mensen hun eigen rommel netjes opruimen, er zijn prullenbakken genoeg. We mogen wel dan het deze dag niet heel druk hebben gehad met mannen, mannen die er waren hebben mijn slavin wel heel erg verwend, het is zo erg, dat ze elke Jade dag mee wil, goed dat ik dan rustig een 85 km niet hoef te rijden. Mensen bedankt allen, de mensen uit het Oosten hebben weer erg genotenin Marily.

    #13201
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    @rRinus Je hebt helemaal gelijk, gooien papier en condooms gewoon op de grond, dit terwijl er genoeg prullenbakken aanwezig zijn. FOEI ?

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account