DE LAATSTE JADE & FRIENDS T-GIRL PARTY!!!

Dit onderwerp bevat 141 reacties, 43 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 dag, 5 uren geleden door Profielfoto van George6george6.

  • Auteur
    Berichten
  • #18902
    Profielfoto van PetraTVsletje petratvsletje
    Deelnemer

    Hallo iedereen ik kom niet sorry voel me beroerd, veel plezier allemaal ik kom gauw een x kijken xxxjes Petra

    #18988
    Profielfoto van Petra zkt petra
    Deelnemer

    Is er vandaag ook z’n feestje?

    #18990
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Jawel vandaag is het weer de maandelijkse Jade & Friendsdag van 12 -18 uur

    #19024
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Helaas komt aan alles een eind.
    Zo ook aan de Jade&friends dag.
    Heb het met heel veel plezier gedaan.
    Dank aan iedereen die erbij is geweest.
    Speciale dank aan het team van Marilyn voor de goede zorgen al die jaren xxxjes

    jade

    #19026
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Helaas is het niet anders, maar snap het helemaal. Te vaak zaten we te wachten op personen die zich via app of forum hadden aangemeld om te komen, maar niet kwamen niet opdagen.
    Was een leuke tijd en inderdaad veel nieuwe vriendinnen en vrienden gemaakt in de afgelopen jaren.
    Dus 14 September er maar een feest van gaan maken als afsluiting ????????????

    #19030
    Profielfoto van Horny Fransel x hornyfranselx
    Deelnemer

    Dat is dan wel jammer lieve stoute schatten.. ik zou graag vaker komen maar ben gebonden aan me werkrooster…. 14 sept zit ik waarschijnlijk nog in het buitenland.. als het toch lukt kom ik met mijn vriendin.. ja aan alles komt een eind maar er zijn meer opties om te praten en te rollebollen mmm liefs Frans ❤️????????????????????

    #19117
    Profielfoto van CarlCumsalot carlcumsalot
    Deelnemer

    Komt er na 14 september wel iets anders? Hoop het wel, want heb Jade en/of friends helaas nog niet ontmoet

    #19118
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    daar had je dus al jaren de gelegenheid voor en nu het stopt vind je het in enen erg? ????‍♀️

    #19121
    Profielfoto van George6 george6
    Deelnemer

    zijn gewone mannen,zoals ik,die liefhebbers zijn van tgirls,ook gewoon welkom?

    #19122
    Profielfoto van tvlumina tvlumina
    Deelnemer

    Weet ik wel zeker van wel. Juist lekker

    #19125
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    @george6 die zijn absoluut ook welkom

    #19128
    Profielfoto van George6 george6
    Deelnemer

    gelukkig!!
    @ Lumina en Steffanie,ik ken jullie al,maar altijd leuk om jullie,en andere tgirls te zien.

    XX G

    #19149
    Profielfoto van Maxxx maxxx
    Deelnemer

    Is er komende zaterdag (31-8) geen tgirl-feestje in Marylin? Eindelijk kan ik een keertje op zaterdag…

    #19150
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Nee er is pas op 14 September weer een Tgirldag en dat is tevens de laatste keer op zaterdag

    #19188
    Profielfoto van Maxxx maxxx
    Deelnemer

    dat is jammer. Ik weet niet of ik de 14de kan. Lijkt me wel geil, als die leuke dames

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 142)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account