Milf Anouk (nieuw)

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 maanden geleden door Profielfoto van peterpeter.

  • Auteur
    Berichten
  • #17154
    Profielfoto van Martin365 martin365
    Deelnemer

    Ben de vriend van Anouk, Anouk heeft een fantasie om lekker te worden bekeken en te worden geneukt door meerdere mannen en te worden onder gespoten door mannen in de sex cinema. 
Ben bezig om dit na de vakantie (half Sept 2023) te regelen en naar Marilyn te komen met haar. Hier even een kort voorstel tekst van Anouk:

    Hallo mannen, mijn naam is Anouk, ik ben een lekkere geile zaadslet (nymfomane) milf van 46 jaar met Vlaams accent. ik wil graag naar Marilyn komen wil graag geile mannen ontmoeten. Hou ervan om heerlijk gebruikt te worden als een hoerige onderdanige slet, ik ben gek op pijpen en heerlijk om vanachter volgespoten te worden met jouw zaad. Je mag mij Bare neuken, ik kleed me zeer hoerig (open slipje en open BH) lingerie. Kan niet wachten jouw geile warme zaad in mijn zaadspleet en mondje te ontvangen. Tot snel Anouk Xxxx (benieuwd om jullie reactie te lezen)

    #17157
    Profielfoto van Sj73 sj73
    Deelnemer

    Hoi Anouk,
    Leuk en lekker vooruitzicht om je in september lekker komen vol te spuiten.
    Hoor graag even wanneer jullie komen, dan zal ik kijken of ik erbij kan zijn die dag!!!
    Geile groetjes

    #17167
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Hoi Martin en Anouk, ik ben er graag bij, om te kijken en genieten of om mee te doen. Laat maar weten wanneer jullie komen. Groet

    #17198
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hey ik ben wel geïnteresseerd. Ben nog wel erg jong. Vind zelf de gedachte van een oudere vrouw leuk. Mijn snap incognitoi418 voor contact.

    #17201
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoi Anouk,
    Leuk en lekker vooruitzicht om je in september lekker komen vol te spuiten.
    Hoor graag even wanneer jullie komen, dan zal ik zorgen dat ik erbij kan zijn die dag!!!
    Geile groetjes

    #17400
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Wat een mooi idee, ik ben er graag bij … nu eind september en misschien ben ik al te laat.

    #18205
    Profielfoto van peter peter
    Deelnemer

    ???

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account