Jade & Friends T- Girl Party. Vaste Dag !!!

Dit onderwerp bevat 112 reacties, 35 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 week geleden door Profielfoto van Jade-Hottiejade.

  • Auteur
    Berichten
  • #13080
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Voortaan op de 2de zaterdag van de maand Jade&Friends T-Girl Party

    jd

    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van Jade-Hottiejade.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 2 maanden geleden door Profielfoto van Jade-Hottiejade.
    #13085
    Profielfoto van Miranda miranda
    Deelnemer

    Heerlijk Jade dat het de 2e zaterdag is geworden.
    Dan heb ik eindelijk weer tijd om dat heerlijke kontje van je te bewonderen!

    Xxx Miranda

    #13148
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    hihi zo is het voor allemaal makkelijker plannen. tot snel dan hihi

    #13150
    Profielfoto van isabelle isabelle
    Deelnemer

    Hoi Jade, wij kennen elkaar nog niet maar hopelijk de 2e zaterdag van Februari wel. Ik neem aan dat jullie zaterdag de 12e weer in Marilyn zijn? Ik moet dit even zeker weten want ik kom vanuit Twente a.s. zaterdag naar Marilyn. Vanaf welke tijd zijn jullie daar ? Hopelijk tot Zaterdag.

    XXX Isabelle.

    #13152
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Hi Isabella
    Jde 12de zijn we weer in de bios. Gezellig als je er bij bent. Tot zaterdag dan xxxjes

    #13173
    Profielfoto van liliantrava liliantrava
    Deelnemer

    Ohhhh dit is beter te onthouden moppie xxxxxx

    #13327
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hey dames, ik ben een beginnende travo en het lijkt me heel leuk om er een keer bij te kunnen zijn! Mr. Rinus is wel bekent met hoe boter geil ik kan worden!

    Xxx Britney

    #13328
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik ben heel benieuwd hoe geil onze nieuw anoniem travo is. Wanneer kan ik je ontmoeten.

    #13333
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hey altijdlief, als het goed is ben ik niet meer anoniem!

    Xxx Britney

    #13338
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Lekker kontje ?

    #13339
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Schatje Britney, ik weet hoe je bent, ben ook eerlijk tegen je geweest toen ik je heb leren kennen, dag dat ze fake was, zo mooi waren de foto’s, maar ze is geen fake hoor, ze is echt, ja en lief en lekker ook. Maar goed dat jullie haar hier niet goed zien, kwamen jullie spontaan klaar. Zij is echt een lieverd hoor, ben ze 8 februari in tegen gekomen in Arnhem, maar nu kom ik ze in tegen op de 2e zaterdag, laten we dat hopen, met deze leuke kanjer

    #13426
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    9 April vieren we klein beetje Pasen 🙂

    jd

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door Profielfoto van Jade-Hottiejade.
    #13428
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Lieve mensen

    Normaal weten jullie wie ik ben, de Meester, nu neem ik mee een bevriende vrouw, die jullie kan helpen met zeer goed op maken, maar ook heeft ze veel ervaring in Feminisation, daarnaast is ze Meesteres, lief ook en praat makkelijk, zij kan met kleine tips jullie veel helpen hoor ik wel, hoop dat jullie gaan genieten van haar medewerking, ja en ik ben daar ook en wie weet wil er iemand genieten van me.

    #13430
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Rinus.
    Wat super van je en van haar. Denk dat er veel meiden blij zullen zijn. En zelfs voor de door gewinterde meiden zijn ook altijd tips welkom.
    Gewoon helemaal super schat. Tot gauw xxxjes

    #13432
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Gezellig ,Probeer ook op zaterdag 9 apr te komen ,ben gek op geile masters!XXXX birene

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 113)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account