Het kan er stevig aan toe gaan

Dit onderwerp bevat 11 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 maanden geleden door Profielfoto van ZaadsletZaadslet.

  • Auteur
    Berichten
  • #16154
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Het is nog vroeg in de middag als ik meld bij de ingang van Marilyn.
    Wanneer ik eenmaal binnen ben, loop ik al meteen tegen een van de dames aan die net de laatste hand legt aan haar outfit fir the day. Ze ziet er pikant uit en dat zeg ik ook tegen haar. Met haar dinkere bassende stem bedankt zij mij voor het compliment.
    Ik loop eerst een rondje om te zien wat er allemaal gebeurt, maar het is nog stil.
    In de grote zaal neem ik plaats op het bankje meteen naast de ingang en kijk naar een geile neukpartij op het scherm. En dat doe ik uiteraard met mijn groeiende lul in mijn hand.
    Ik hoor het tikken van naaldhakken naderen en ben benieuwd wie er binnenkomt. Het laat zich raden…. Hoog op haar hakken komt de dame binnen die ik eerder, we zijn bijna een uur verder, nog had gecomplimenteerd. Ze heeft een kort rokje aan, netkousen en haar boezem lijkt te zijn gegroeid. Ze blijft naast mij staan en ik ga door met het spelen met mijn lul.
    Ze komt wat dichter bij de bank staan en ik begin haar zachtjes over haar dijen te strelen. Deze voelen zacht aan. Mijn hand glijdt steeds een stukje hoger. Ze draait zich wat meer naar mij toe en ik voel de zachte stof van haar stringetje.
    Met een licht duwtje ter stimulering komt ze langzaam in beweging. Ze gaat voor mij staan. Mijn hand glijdt opnieuw onder haar rokje en ik voel de harde bobbel in haar slipje. Met een korte beweging bevrijd ik haar harde lul uit de veel te krappe omgeving en ik geniet van het moment dat deze de voorkant van haar rokje optilt. Ik pak haar stevig bij haar ballen en trek haar naar beneden.
    Ze kijkt mij omfloerst aan en gaat op haar hurken voor mij zitten. Hierdoor komt haar lul nog meer naar voren en wordt haar rokje nog meer opgetild.
    Met zaadvragende ogen kijkt ze naar mijn inmiddels hunkerende lul. Ik knik kort en ze hapt meteen toe.
    Minutenlang verwent zij mijn kloppende pik en voel ik haar hete mond. Af en toe likt zij mijn ballen en streelt ze mijn kleine billen. Plotseling staat ze op en loopt ze weg. Mijn natte lul achterlatend verdwijnt ze uit de zaal.
    Ik blijf rustig zitten en weet even niet wat te doen. Ik besluit te blijven zitten. Om mij heen hebben zich wat toeschouwers verzameld. Al snel word ik weer gepijpt. Maar dat kan niet tippen aan wat ik daarvoor heb ervaren. Ik sta nu zelf op en verhuis naar de ruimte waar shemale-films worden getoond. Af en toe komt er iemand bij mij zitten, rukt even aan mijn lul en verdwijnt weer.
    Na een tijdje besluit ik weer in de heterozaal te gaan zitten. Als ik net weer zit hoor ik het tikken van de naaldhakken weer. Als ze weer binnenkomt gaat ze meteen naast mij op de bank zitten. Maar ze is niet alleen. Een van haar zusjes gaat op de leuning naast mij zitten.
    Mijn lul is nog steeds hard en ze pakt hem stevig beet. Met rustige bewegingen begint ze mij af te trekken. Bijna meteen voel ik een hand erbij komen. Met liefde wordt ik door beide dames afgetrokken, maar ik verlang weer naar haar hete mond en dat zeg ik ook tegen haar. Ze buigt voorover en geeft gehoor aan mijn gefluisterde verzoek. Na een paar minuten kon mijn geluk niet meer op. Twee hete monden ontfermden zich over mijn steeds geiler wordende lul. Om en om zogen ze mijn lul diep in hun mond. Tja, en probeer dan maar niet klaar te komen. Nu komt ik niet met veel zaad klaar, maar ik spoot toch meer dan normaal. In de ene mond verdween het eerste zaad, in de tweede verdween wat er daarna nog uit kwam.
    Na elkaar gekust te hebben gingen ze nu samen verder. Op de tafel voor mij werd daarna nog flink geneukt. De dames neukten elkaar, maar ook andere mannen gingen nog van bil. Voor mij voltrok een flinke orgie en het bleef nog lang onrustig in Marilyn. Een onvergetelijke middag…

    #16160
    Profielfoto van Woody71 Grex
    Deelnemer

    Wat een lekker geil middag. heerlijk om te lezen hoe zowel de zusjes als jou pik goed tot hun trekken zijn gekomen.

    #16165
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik hoop dat deze dames er donderdag weer zijn….

    #16175
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Nondeju, geil verhaal Ronny. Ik krijg er een stijve van!

    Dirty Harry

    #16176
    Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

    Prachtig verhaal Ronny,

    Liefs ? Royanna

    #16188
    Profielfoto van Peet.66 peet-66
    Deelnemer

    Mooi en super geil verhaal ?

    Gr Peet

    p.s. hoop donderdag op iets soortgelijks

    #16191

    Geil zeg … Ik zou die dame wel willen zijn !!!

    #16193
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    @mississislavin,ik zou zeggen,kom donderdag langs.

    #16260
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Ik ben er a.s. donderdagmiddag weer even. Zo rond de klok van 15.00 uur.

    #16268
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Lekker Ronny, Wil ook stevig genomen worden ???tot morgen xxxxrene

    #16907
    Profielfoto van Joycezzz joycezzz
    Deelnemer

    Wauw!

    #17318
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

    geil

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account