Een afstraffing van S

Tags: 

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 weken geleden door Profielfoto van AxelAxel.

  • Auteur
    Berichten
  • #7134
    Profielfoto van Axel Axel
    Deelnemer

    Mijn belevenis op een zaterdag bij Marilyn

    Na enige post ’s heen en weer op het forum, op zaterdag afgesproken met een vriendin S.
    Zij vond dat de problemen op de site door mij werden veroorzaakt en wilde het net als ik het een en ander recht zetten.
    Na even te acclimatiseren met een kopje koffie en een babbeltje op de gang een rondje gelopen.
    Het was nog niet druk maar een zusje was er al wel.
    S was er dus nog niet.
    Wachtend op de bank zat ik van de film te genieten , naast mij kwam ook iemand zitten en begon met zichzelf te spelen.
    Wat een lekkere pik had hij, lekker geschoren (hou niet zo van flossen) gemiddelde lengte en lekker dik met een dikke paarse kop en grote volle zak.
    Oei hier was ik wel in geïnteresseerd en moest toch even voelen,
    Dit voelde echt wel lekker met als resultaat dat mijn broek te krap werd.
    Mijn broek ging open al snel had ik zijn hand om de mijne, lekker met elkaar spelend kwam ook het zusje in de zaal en bleef naast me staan om rond te kijken.
    Toe ik in de gaten had dat ze nog even zou blijven staan begon ik haar been te stelen.
    Zij zette uitnodigend een been dichter naar mij toe, waardoor ik ook de binnenkant van haar been kon strelen en steeds hoger opklom maar mijn doel nog niet kom bereiken.
    Een tikje aan de binnenzijde van haar been kreeg gevolg en ze deed een stap dichterbij en draaide zich naar ons toe.
    Dat laatste zag ik als uitnodiging om onder haar rokje op verkenning uit te gaan.
    Na een paar strelingen werd haar slipje op sterkte getest en moest ik de stof voor scheuren behoedden en heb toen haar speeltje bevrijd uit zijn benarde positie.
    Mijn hart sloeg over zij had een lekkere staaf me onderaan een piercing dit moest ik proeven maar kon hier net niet bij.
    Zij wilde een stapje dichterbij komen toen er een ander zusje binnenkwam waarop zij zich wegdraaide, ik herkende haar van het Forum het was S.
    Ik riep haar erbij en stelde mij voor.
    Hier kreeg ik spijt vaan want ik werd meteen onder vuur genomen.
    Ik moest mijn straf ondergaan.
    Mee jij je hebt nog wat zweepslagen te goed.
    Laat het me even uitleggen probeerde ik te verweren.
    Niet daarvan meekomen.
    We gingen naar de Gay-zaal en ik moest mij uitkleden.
    Pak de kettingen van de Sling vast.
    Nauwelijks had ik dat gedaan of er volgde een eerste zweepslag.
    Hoeveel slagen denk je verdient te hebben 10, 20
    Helemaal niet antwoorde ik.
    Zo kom je er niet af pets weer een klap met de zweep.
    10 antwoorde ik
    Pets weer een slag 20 krijg je er.
    Hierop begon ze af te tellen 19, 18 ….10
    Stil blijven staan je doet het goed nog 10 en dan krijg je een beloning.
    Hierop volgde een staccato van slagen en was het voorbij.
    Zo, omdraaien dan krijg je je beloning.
    Toen ik omdraaide was ze al op haar knieën en begon mij te pijpen en no-time werd ik hard als nooit tevoren.
    Zij stond op en tilde haar rokje op, ik wist wat er van me verlangd werd.
    Ik ging maar al te graag door mijn knieën begon haar lekkere stijve te verkennen.
    Eerst een lik over eikel en nog een, toen lang haar stam omhoog en liet aan het eind haar eikel mijn mond in gaan.
    Wat lekker steeds dieper en ten terug weer dieper tot ik hem helemaal binnen had.
    Liet hem uit mijn mond floepen en begon haar zak te likken.
    Ik werd sletterig geil en nam de eikel weer in mijn mond liet mijn tong rondjes draaien en likte het spleetje uit.
    Nu is het jouw beurt zij ze en overhandigde mij haar zweep en ging met de rug naar mij toegekeerd voor me staan, en bukte totdat ze zich kon af-steunen op het bankje.
    Ik gaf een aantal slagen.
    Harder riep ze, en harder kreeg ze het afgewisseld met zachte tikken tussen haar benen door.
    Er was intussen al een klein publiek ontstaan en het zusje nam het van mij over.
    Kom hier voor me zitten werd me bevolen.
    En terwijl S werd gegeseld werd ik gepijpt dat het een lieve lust werd.*
    Het zusje sloeg harder en harder en hoe harder ze sloeg des te dieper en harder werd ik gepijpt.
    Zo hard dat ik bang werd dat ze bij een verkeerde slag zou afbijten.
    Gelukkig stopte het voor het te laat was.
    Wil je ook geneukt worden vroeg S ik ben versa en zou je graag ook willen neuken.
    Ja lijkt me wel lekker stamelde ik, en werd naar de Sling geleid.
    Ik klom er in, S deed een condoom om liet deze zien ik knikte.
    Ik voelde hoe zij hem tegen mijn sterretje zette en druk begon uit te oefenen,
    Ik probeerde te ontspannen en ineens voelde ik hoe ik gevuld werd.
    Rustig liet ze me even wennen voordat ze doordrukte.
    Het onwennige gevoel maakte plaats een lekker gevoel en een opbouwende geilheid.
    Na een tijdje voelde ik hoe mijn gaatje wijd open ging staan en om meer te vragen.
    S voelde dit geloof ik ook en begon nu echt los te gaan.
    Tussendoor werd het neuken gestopt om me te pijpen onder het toeziende oog was het Zusje en het overige publiek.*
    Ik strekte mijn arm maar kreeg helaas niets aangereikt.
    Na een tijdje stopten we en werd de plaats in de Sling door het Zusje ingenomen.
    Terwijl ze door S werd geneukt begon ik haar lul te strelen dit kon zij wel waarderen en begon mij ook af te trekken.
    Zij trok me aan mijn staaf naar zich toe en liet zich lekker gaan.
    Wat is het toch lekker als je meer bent en je kan laten gaan ( hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg maar).
    Nadat he zusje lekker was klaar gekomen hield het op.
    Wij gingen ons opfrissen en ik had nog een half uurtje voordat ik moest gaan.
    Weer terug op de bank in de grote zaal kwam de man met zijn lekkere lul naast me staan.
    Jij wilde toch pijpen zij hij.
    Ik draaide me naar zijn lul opende mijn mond en begon hem te pijpen zoog op zijn knop maakte rondjes met mijn tong en liet mijn hand zijn ballen verkennen.
    Wat een lekkere lul had hij, en die volle zak maakte mij nieuwsgierig naar wat er in zat.
    Ik opende mijn strotje en wilde hem helemaal hij voelde dit en drukte door.
    Mijn hand begon een eigen leven te leiden trok licht aan zijn ballen liet tussen de vingers rollen, greep de volle zak terwijl een vinger afdwaalde naar zijn sterretje.
    Hij kon dit wel waarderen wat hij begon lekkere geluiden te maken en ik wist dat het niet lang meer duurde.
    Van pure geilheid begon mijn gaatje ook weer open te staan en ik moest hem laten komen.
    Ik begon op zijn eikel te sabbelen draaide rondjes onder de rand .
    Hij werd nog harder en was er bijna.
    Hierop begon ik mijn tong in zij pisspleet te boren en mijn vinger deed hetzelfde.
    Dit was klaarblijkelijk het einde want ineens voelde ik zijn zaad over mijn tong rollen.
    Dit was geil.

    Nadat ik nog even wat na-pijpte bedankte hij me en vertrok, ik ook zodat ik mijn volle mond kon legen en spoelen.
    Na nog een afscheid met S en mijn uitleg over de forumproblemen ben ik huiswaarts gegaan.

    In de auto nog nagenietend vond ik het jammer naar huis te gaan ik was nog steeds geil, en had die laatste staaf ook wel ergens anders als in mijn mondje gevoeld en misschien warren er nog wel wat meer gewenst.
    Iedereen die bij deze belevenis betrokken was wil vanuit mijn Hart bedanken.
    S Ik ben nog nooit zo lekker gestraft. RESPECT

    Axel

    Iedereen die spijt heeft dat hij niet betrokken was: Afstand houden is wijs maar wel binnen bereik.
    * wat had ik hier graag een lekkere gladde pik(ken) in mijn hand(en) of mondje gehad.
    Deze belevenis is inmiddels al van vorig jaar (2016) maar kon ik door omstandigheden niet uitwerken.
    Achteraf misschien maar goed want dan was hij nu verloren geweest.
    Ben nu weer thuis en opgeknapt en hoop binnenkort weer te komen.

    #7648
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Lieve A, na onze hernieuwde kennismaking, vandaag precies een week geleden heb ik deze, indertijd mijnerzijds reeds als strelend ervaren belevenis nog eens teruggezocht. Ik heb besloten om er een vervolg aan te gaan besteden. Een verslag over hoe en waarom een vervolgstraf er deze keer niet van kwam en over hoe en waarom ik die middag vereerd werd met een van de meest indrukwekkende facials in mijn zondige bestaan. Het zal binnenkort hier in dit forumonderdeel verschijnen onder de titel: ‘Een diepgaand gesprek met A.’ Het zal niemand mogen verwonderen dat de inhoud van het gesprek zelf daarbij nauwelijks aan bod zal komen.

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 9 maanden geleden door Profielfoto van SaddahSaddah.
    #9988
    Profielfoto van Otto Otto
    Deelnemer

    Ik lees deze verhalen nu pas Saddah maar wat een heiligheid.

    #16218

    Geil zeg !!!

    #16256
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

    heerlijk geil geschreven

    #18610
    Profielfoto van Axel Axel
    Deelnemer

    Ja het was een mega geile date.

    Ik zou het graag over doen.
    Maar helaas is Saddah gestopt en heeft ze haar andere hobby opgepakt

    Dank jullie voor de leuke reacties

    Dikke kus Axel

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account