Donderdag 31 Augustus Trans travo en cd dag met een gouden randje.

Tags: , ,

Dit onderwerp bevat 11 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 maanden geleden door Profielfoto van Ron8181Ronny8181.

  • Auteur
    Berichten
  • #17235
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Lieve Marilyn vrienden,

    Met groot verdriet en een gebroken hart moeten we jullie vertellen dat onze lieftallige en geliefde mammie/Daniel is overleden ?
    Voor iedereen die daar behoefte aan heeft, zal er donderdag 31 augustus op mammies favoriete thema dag een herdenking zijn aan de koffietafel, zoals besproken met mammie zelf en op mammies verzoek, vraagt zij iedereen die aanwezig is stil te staan bij haar leven en niet bij haar dood, zij hoopte heel erg dat iedereen haar herinnert met een lach en hopelijk warme herinnering.
    Op z’n mammies zullen wij jullie op deze bijzondere dag met een gouden randje voorzien van een hapje en drankje, al zullen mammies schoentjes moeilijk te vullen zijn…
    Mammie zei dat ze hoopte dat ze al haar kinderen zo goed had opgevoedt, dat ze hoopte dat het een dag gevuld met erotiek mag zijn.
    Iedereen is welkom, zoals ze dat ook in mammies grote hart waren…
    Wij wensen jullie allen veel sterkte en hopen jullie alle donderdag de 31e te zien om mammies leven te vieren.
    Liefs,
    team Marilyn

    #17237
    Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

    Ik ben aanwezig

    #17241
    Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

    Ik probeer er ook weer bij te zijn. Gaat een aparte dag worden zonder Mammie …

    Liefs, Royanna ? ? ?

    #17245
    Profielfoto van cd els bi cdelsbi
    Deelnemer

    Ook ik ga zeker proberen erbij te zijn xxx

    #17247
    Profielfoto van ladyjane ladyjane
    Deelnemer

    Travodame LadyJane is ook voornemens om donderdag naar de ”MammieMemorial” te komen.
    Ik ben erg geschrokken van haar overlijden en mis deze Travo-vriendin enorm.
    Ik zal een shawl dragen met een gouden randje:)

    Kus, LadyJane

    #17249
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Lieve Mensen,

    Wat een vreselijk bericht komt daar zomaar opeens weer binnen bij ons. Het was uiteraard bekend dat Mammie ziek was en we hebben haar, jammer genoeg, lang moeten missen maar als je dan een bericht krijgt dat ze overleden is dan komt dat toch altijd weer een soort van onverwachts. We zullen haar zonder meer nog vaak missen en dus ook zal ze vaak in onze gedachten en hartjes zijn.

    Het is naar maar het enige dat ik nog kan zeggen is dat als je veel verdriet hebt om iemand die er niet meer is dat je dan ook veel van haar hebt gehouden!

    Ik wens iedereen langs deze weg dan ook heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. Speciaal voor haar familie, vrienden en bekenden, Mammie was een super lieve vrouw met aandacht en een lief woord voor iedereen en we zullen haar allemaal vreselijk missen. Dank je wel mooie lieve Mammie voor alle goede zorgen en de altijd weer door jou gegeven lieve woorden en aanmoedigingen, je was een schat voor ons!

    Helaas kan ik zelf niet bij deze koffietafel aanwezig zijn om stil te staan bij haar leven en dit te vieren maar ik zal zeker in gedachten bij jullie allemaal zijn en mammie, je blijft altijd een plekje in mijn hartje houden!

    Liefs en warme knuffel,

    TVKim

    #17258
    Profielfoto van peter peter
    Deelnemer

    Zal er zijn

    #17260
    Profielfoto van travotanja travotanja
    Deelnemer

    Wat houd dat Gouden randje in
    Groet
    Tanja

    #17261
    Profielfoto van Jodie jodie
    Deelnemer

    Ik zal er morgen ook zijn, gaat m’n derde keer worden als Jodie en hoop op veel geiligheid!
    Ben te herkennen aan m’n groene pruik.

    Ik heb mammie/Daniel niet gekend maar ik vind het mooi om de mooie woorden hier te lezen en dat er een moment wordt gecreëerd om stil staan bij haar overlijden, heel veel sterkte aan iedereen die haar wel gekend heeft!

    #17262
    Profielfoto van Geileman geileman
    Deelnemer

    Ik ben er morgen al vroeg, tussen 1100 en 1130. Welke dames zijn er dan ook al

    #17263
    Profielfoto van Vanessa vanessa
    Deelnemer

    Ik kom voor het eerst, ben benieuwd! Draag high heels laarzen en wetlook of lak…hopelijk veel vriendinnen…

    #17281
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Wat een vervelend bericht, maar het verklaart veel over haar af- en aanwezigheid de laatste keren dat ik er was.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account