Donderdag 28 september Trans-Travo-Cd dag

Dit onderwerp bevat 19 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 maanden geleden door Profielfoto van dirtyHarrydirtyharry.

  • Auteur
    Berichten
  • #17429
    Profielfoto van Heathertv heathertv
    Deelnemer

    Ik denk dat ik er rond een uur of twee ben. Dan nog opmaken uiteraard en dressen en rustig kijken wat het is en of ik me op mijn gemak kan voelen zonder opdringerige mensen die wat verwachten van me.
    Komt vast goed. Kijk er erg naar uit al vindt ik het ook doodeng

    #17430
    Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

    Hoi Heather,

    Het komt vast goed! Ik herinner me mijn eerste keer nog en ook ik vond het doodeng. Tot nu toe echt geen slechte ervaringen gehad. Ik ben er zelf vandaag ook weer bij. Begin straks eerst maar eens met een kopje koffie aan de koffietafel voor je naar binnen loopt. Misschien wil een van de aanwezige zusjes jou wel wegwijs maken. Veel plezier vandaag en ik hoop dat je geniet.

    Liefs, Royanna

    #17431
    Profielfoto van MarkII markii
    Deelnemer

    Helaas ga ik vandaag niet redden. Ik hoop dus de laatste donderdag van oktober wel aanwezig te zijn. Veel plezier allemaal. ?

    #17437
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    Wat een middag! Pfff, nog aan het bijkomen van die heerlijke dames; mooi, stijlvol, sletterig, lief, stout… genoten van jullie allemaal. Nog nooit zo lekker leeggezogen…. mmmm… Dank ook voor de panty en dank voor het genieten van alle nylon benen (tja… nylon lover he). Maar ook voor de leuke contacten. Tot snel weer!

    #17438
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Heerlijke middag met prachtige travo’s!! Die benen, die naaldhakken. Heerlijk gewoon! Ik heb genoten van sexy Fleur, van wie ik al jaren dan ben! Wat een genot! En een nieuwe ster, Heather leren kennen.
    Memorabel!!
    Tot de volgende keer!

    Dirty Harry

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account