Donderdag 28 september Trans-Travo-Cd dag

Dit onderwerp bevat 19 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 maanden geleden door Profielfoto van dirtyHarrydirtyharry.

  • Auteur
    Berichten
  • #17356
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Cinema bezoekers,
    DE LEUKSTE DONDERDAG VAN DE MAAND!

    DE laatste DONDERDAG VAN DE MAAND 28 September IS HET DE HELE DAG TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    De 2e donderdag en laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    De leukste donderdagen van de maand…
    in September zijn dat
    Donderdag 14 September
    &
    Donderdag 28 September

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de leukste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn!
    Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.

    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie.
    Wij beschikken over een omkleedruimte.
    Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.

    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!
    We hopen jullie allemaal te zien!

    Liefs,
    Team Marilyn

    #17362
    Profielfoto van Heathertv heathertv
    Deelnemer

    Als het lukt kom ik donderdag 28 sept langs en wil me dan bij jullie dressen en opmaken. Nieuwe ervaring buiten mijn eigen huis, maar spreek dan af met een kennis van me die me daar rond gaat leiden. Hij bepaalt verder met wie en wat ik moet doen.
    Super spannend. Hebben er wel over gefantaseerd mij anderen te laten pijpen en misschien meer onder zijn supervisie, maar of ik dat allemaal durf?

    Eerst maar eens kijken of het lukt om donderdag 28 september vrij te nemen van het werk en de stap te zetten.

    Xxx Heathertv

    #17363
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Ben er dan zeker ?? xxxxrene

    #17365
    Profielfoto van Vanessa vanessa
    Deelnemer

    Zal er ook zijn..lekker!!

    #17366
    Profielfoto van hanneke hanneke
    Deelnemer

    Doe mn best om ook te komen zo rond 13.30u

    #17373
    Profielfoto van Robshot Robshot
    Deelnemer

    Hallo liefhebbers,

    Helaas kan ik mijn geile sletje Heathertv aanstaande donderdag 28 september niet begeleiden.
    Ze is voor het eerst en wil graag (meerdere keren) safe genomen worden.
    Dus absoluut geen bare, just safe!
    Behandel haar met respect en maak deze eerste keer voor haar een geweldige ervaring.

    xxx Rob

    #17380
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    Heather en Irene, wow, twee leuke dames. Kijk er ook naar uit en heb mijn agenda geblokt.

    #17397
    Profielfoto van Heathertv heathertv
    Deelnemer

    Dank je wel voor het compliment Dutchnylon. Erg spannend om donderdag voor het eerst zo uit mijn comfortzone te stappen, maar heb er zin in. Wat is een goede tijd om daar te zijn? Moet me nog wel omkleden en opmaken etc.

    Is er een bepaalde dresscode of kan je gewoon hoerig gekleed zijn met bv een open kruis string aan?? Rare vraag misschien maar wil weten hoe ik me kan kleden en ook of er nog bepaalde voorkeuren zijn. Gewone High heels of hoge laklaarzen met high heels. Hoop dat er andere zusjes zijn die me een beetje wegwijs kunnen maken en als ik me lekker voel ben ik een erg geil sletje en gek op pikken en zaad. Geen Bare zoals mijn Dom Rob hierboven al aangaf.

    tot donderdag en als ik antwoord op mijn vragen krijg wordt dat zeer gewaardeerd.

    xxx Heather

    #17398
    Profielfoto van johan johan010020
    Deelnemer

    Hallo, kijk uit naar donderdag.
    @ Heathertv, er is eigenlijk geen dresscode. sexy, hoerig is wel top. Zelf kick ik wel op high heels en laarzen. te kort rokje en geile string…. tot do.

    #17401
    Profielfoto van dutchnylon dutchnylon
    Deelnemer

    @heathertv uiteraard is er een dresscode :-). Maar alle outfits die je kiest zijn bij voorbaat al ok! Maar een beetje uitdagend en liefst een beetje hoerig… mmmmm. Leuk kort jurkje of rokje, en dan mooie kousen daaronder (hold ups helemaal goed; voor mij gewone kousen geen netkousen hoor; mag zwart, maar huidkleurig of wit helemaal opwindend). Laarzen mag voor mij ook hoor, maar liefst hele soepele die heerlijk strak sluiten om jouw benen, of inderdaad pumps waarin jouw nylon voetjes mooi zichtbaar zijn…. pffff… het idee alleen al maakt me geil. Qua haardracht, is natuurlijk helemaal aan jou.
    Tijdstip…. tja… voor mij onvoorspelbaar wanneer het lekker druk is. Ik ben er meestal rond 14.00 uur.
    Ik zie ernaar uit om je te treffen!

    #17403
    Profielfoto van hanneke hanneke
    Deelnemer

    Helaas moet ik afzeggen, baal er wel van, maar hoop volgende travo dag er wel te zijn, veel plezier allen

    #17405
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Je kan iedere dag naar de cinema als trafo/crossdresser. Er zijn altijd mannen die dit geil vinden. Dus aan aandacht geen gebrek. Ik ben er in ieder geval a.s zaterdag. Super sexy gekleed en super vrouwelijk. Mooie blondine, in een hoerige outfit. Wil graag lekker genomen worden.

    #17407
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Ik kom eindelijk weer eens naar de travodag. Dat is gewoon veel te lang geleden. Maar eerst moet ik nog naar een klant dus ik ben er pas rond 17 uur denk ik. Zijn er dan nog mooie zaadgeile travomeisjes aanwezig?

    dirty Harry

    #17408
    Profielfoto van Travo Linda travolinda
    Deelnemer

    Beste mannen,

    Ik wil morgen lekker worden afgewerkt en ondergespoten.
    Ik ben ook in voor een DP

    X Linda

    #17409
    Profielfoto van tvkim tvkim
    Deelnemer

    Hallo Allemaal,

    Inmiddels weet ik nu ook zeker dat ik morgenmiddag, donderdag de 28e september, aanwezig zal zijn. check even mijn profiel hier er staan ook veel leuke foto’s van mij op welke vaak hier bij Marilyn genomen zijn.

    Liefs,
    TVKim

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account