Donderdag 25 Januari Trans travo en cd dag

Dit onderwerp bevat 21 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Royannaroyanna.

  • Auteur
    Berichten
  • #18171
    Profielfoto van EvelineTV evelinetv
    Deelnemer

    @amanda ik lees dat jij er bent vanaf 17.30 uur. Ik weet niet of wij elkaar dan nog treffen. Ik kom al heel vroeg (tussen 12 en 13 uur) en moet aan het eind van de middag alweer weg. xxx Eveline

    #18175
    Profielfoto van Amanda amanda
    Deelnemer

    Oh lieverd ben er zoiezo niet bij zit ziek thuis met griep waar ik ontzettend van baal maar het is zoals het is en ik kom snel weer terug en laat iedereen weten wanneer ik weer beschikbaar ben voor alle lieve mensen liefs, xxxxAmanda

    #18177
    Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

    Lieve T-girls en geile heren,

    Ik ben er niet bij op de 25e, wel kom ik op de eerste februari gezellig langs.
    Ik wens jullie heel veel plezier.

    Liefs, Regina

    #18178
    Profielfoto van Kayla kayla
    Deelnemer

    Donderdag 25 januari ben ik er ook weer. Ik kijk ernaar uit, tot morgen!

    #18183
    Profielfoto van Hanneke.. hanneke
    Deelnemer

    Misschien lukt het me om te komen. Ik ben er dan voor de eerste keer. Is er gelegenheid om mij om te kleden en op te maken?

    Groetjes Hanneke

    • Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Hanneke..hanneke.
    #18185
    Profielfoto van Hanneke.. hanneke
    Deelnemer

    Oeps., had niet goed gelezen. Zie dat dit mogelijk is idd.

    #18190
    Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

    Hoi Hanneke,

    leuk dat je probeert te komen morgen! Er is inderdaad mogelijkheid om je te kleden. Meestal wordt het gezellig druk op dit soort dagen en als je dat graag wil is er vast wel een zusje wat jou wil rondleiden zo een eerste keer.

    Liefs, en misschien tot morgen! Royanna

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account