Donderdag 25 Januari Trans travo en cd dag

Dit onderwerp bevat 21 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 maanden geleden door Profielfoto van Royannaroyanna.

  • Auteur
    Berichten
  • #18144
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Cinema bezoekers,
    DE LEUKSTE DONDERDAG VAN DE MAAND!

    DE laatste DONDERDAG VAN DE MAAND 25 Januari IS HET DE HELE DAG TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    De 2e donderdag en laatste donderdag van de maand is het bij de Marilyn altijd TRANS-TRAVO-CD & LIEFHEBBERS HIERVAN DAG

    De leukste donderdag van de maand…
    in Januari is

    Donderdag 25 Januari

    Team Marilyn heet alle “verklede dames “ weer van harte welkom op de leukste donderdag van de maand voor een gezellige geile dag in de Marilyn!
    Uiteraard voorziet team Marilyn jullie op deze leuke themadag van een hapje en een alcohol vrij drankje.

    Zoals elke dag hebben verklede dames, vrouwen alleen en stellen gratis entree, meld je wel even aan de balie.
    Wij beschikken over een omkleedruimte.
    Het gebruik van een kluisje is GRATIS, wij vragen alleen €5,00 borg voor de sleutel.

    Altijd geil, altijd gezellig, zorg dat je erbij bent!
    We hopen jullie allemaal te zien!

    Liefs,
    Team Marilyn

    #18147
    Profielfoto van ladyjane ladyjane
    Deelnemer

    Travodame LadyJane© komt donderdag 25 januari vroeg in de middag naar Marilyn.
    Hopelijk komen er dan ook veel leuke stoere stevige mannen:)

    #18149
    Profielfoto van peter peter
    Deelnemer

    Ik ben er ook gr

    #18150
    Profielfoto van Jodie jodie
    Deelnemer

    Als er niks tussenkomst ben ik er ook weer eens bij. Tijdje geleden alweer!

    • Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Jodiejodie.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Jodiejodie.
    #18154
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hoi,

    Ben nieuw hier en kom ook naar de TRANS, TRAVO EN CD dag.
    Zodat ik veel van jullie mee kan kennismaken.
    En dat ik mag en kan ingewijd kan worden.

    XXX Emma

    #18157
    Profielfoto van Amanda amanda
    Deelnemer

    Hoi hoi, ik ben een onderdanige sperma slet en een onderdanige hoer en ben er einde middag bij lieve schatten en ik wil heel heel heel graag sperma drinken en heel erg afgeneukt worden door zoveel mogelijk mannen met DP en voetjes likken en op voetjes spuiten, bukakke eigenlijk teveel om op te noemen heerlijk lekker. Kijk maar naar m’n foto ik ben een mooie sissy faggot dame die erg gewild is in clubs waar ik veel afgeneukt ben. Ik ben voor alles in en ben er zeker bij de 25e jan. Tot dan lieverds, liefs xxxxAmanda

    #18158
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Donderdag 25-1 aanwezig. Ben Versa/Top en mijn interesse gat vooral uit nar mede Tgirls
    Maar een lekkere man sla ik natuurlijk ook niet af.

    #18160
    Profielfoto van Amanda amanda
    Deelnemer

    Heerlijk lieverd ik ben er om ong 17.30 hmmmm❤️????????

    #18161
    Profielfoto van Jerryonline jerryonline
    Deelnemer

    Hopelijk vindt de baas het goed dat ik donderdag wat eerder wegga want dan kan ik weer eens een bezoekje brengen aan Marilyn !

    Laatste keer een leuke T-Girl geneukt op het bankje. Ik ben benieuwd wat mij nu weer te wachten staat 🙂

    #18162
    Profielfoto van Amanda amanda
    Deelnemer

    Ik hoop het ook!! Ik zie je daar wel lieverd!????????????

    #18164
    Profielfoto van BartXL bartxl
    Deelnemer

    Hi allemaal.
    Ondanks alle leuke en sexy en geile dames die er vast weer zullen zijn,laat mijn werk het deze weer niet toe.
    En daar baal ik van.
    Ik wens iedereen alvast heel veel plezier.

    Gr Bart

    #18165
    Profielfoto van EvelineTV evelinetv
    Deelnemer

    Ik probeer a.s. donderdag ook weer te komen. Heb er weer heel veel zin in. xxx Eveline

    #18166
    Profielfoto van Amanda amanda
    Deelnemer

    Oh wat jammer @bartxl en wat zal het leuk zijn jouw te ontmoeten @evelinetv heb er nu al zin in xxxAmanda

    #18168
    Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

    Als ik het zo lees belooft het weer een gezellige drukte te worden. Ik ga mijn best doen er weer bij te zijn. Veel zin in!

    Kus en liefs, Royanna

    #18170
    Profielfoto van Amanda amanda
    Deelnemer

    Ik moet heel hard huilen heel hard huilen liefies ik ben er donderdag niet had er zo’n zin in en iedereen ook gevraagd te komen zit sinds vandaag ziek thuis momenteel griep en voel me niet goed voor donderdag as. Weet ik nu al…ik ben er de week er op weer en sta dan voor iedereen klaar !! Oh wat doet dit pijn zeg ik baal er enorm van maar ziek zijn is niet fijn schatjes …veel plezier donderdag voor degene die komen en klaarkomen…hatsjie!! Xxxkusjes Amanda

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account