DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 1,097 reacties, 236 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 uren, 18 minuten geleden door Profielfoto van Bdsmgangbangbdsmgangbang.

  • Auteur
    Berichten
  • #19274
    Profielfoto van Ruud jansen Ruud jansen
    Deelnemer

    Het was een super geile geblinddoekte middag, met mannen, Tgirls en alle andere geile mensen.
    Tot volgende keer.
    Gr Ruud.

    #19281
    Profielfoto van xxxsletje xxxsletje
    Deelnemer

    ik heb nog wel zin om zo naar Marylin te gaan, maar wil wel zeker zijn dat er nog geile mensen zijn.

    ik ben geil sletje en voor veel in

    #19282
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    Ja k eigenlijk ook wel…

    #19295
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    Ik ben vandaag beschikbaar voor een leuke dame/tv, mis couple sex en lachen vind ik belangrijk. Wil je vandaag ook gaan? Stuur PM en misschien gaan we wel samen…

    X

    • Deze reactie is gewijzigd 3 dagen, 18 uren geleden door Profielfoto van Bdsmgangbangbdsmgangbang.
    #19296
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    K kan de hele dag ????

    #19297
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    ????????????

    #19299
    Profielfoto van Henk henk1973
    Deelnemer

    Hallo ik ben Henk en ik ben nieuw hier. Volgende week kom ik een voor paar dagen mijn werk naar Hilversum en ik wil graag de bios bezoeken. Maar ik ben nog nooit in een sexbios geweest. Hoe gaat het er aan toe?
    Ik ben een man 193 cm + 17 cm hort donker haar, normaal postuur.

    Wie zie ik vrijdag?
    Groet, Henk

    #19302
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    Damn, dicht! K Wilde gaan vandaag liefst met spannende onbekende vrouw. Als diegene hier nog rondloopt en wilt afspreken in de cinema stuur maar PM of voor vandaag ergens anders…ook goed. Voel mij lekker..!

    #19304
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    Maandag 16 september wie hebben stoute plannen om naar dat duistere bioscoopje te gaan met allemaal lekkere vakantie vunzige plekjes. Ik woon niet heel ver er van Daan dus stuur maar PM of motivatie hieronder en als het mij aanspreekt kom ik zeker morgen..

    #19305
    Profielfoto van liefaltijd liefaltijd
    Deelnemer

    ik kom graag bij je thuis om alles te ontdekken.

    #19307
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    Ik ga de k k eventjes rond 17:00 als er nog geile F, couples of lekkere TV zijn die graag mee willen PM even dan gaan we samen naar binnen en geven we dat geld wel uit aan iets beneden in de winkel xxx

    #19309
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    Ja k Ben onderweg

    #19310
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    Als een van jullie of mijn geile vriendinnen of koppels of mooie tv girls die 20cm een x willen zien, voelen of proeven om 19:06 kom ik aan vlakbij de cinema. Voor nog 45min heel even ontspanning…

    #19311
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    Sorry geen mannen kan er ook nix aan doen!!!

    #19312
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    Het is wat later dat klopt…maar mochten we het nu zo fijn hebben samen dan maken we toch een mooie wandeling door het pittoreske Hilversum…..ergens waar het niet zo druk is, ergens waar geen verlichting is, ergens waar je niet gezien kan worden, als je wel blijft staan zoals we staan en dat ja is soms lastig toch

15 berichten aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,098)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account