Ik ben vandaag beschikbaar voor een leuke dame/tv, mis couple sex en lachen vind ik belangrijk. Wil je vandaag ook gaan? Stuur PM en misschien gaan we wel samen…
X
Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door bdsmgangbang.
Hallo ik ben Henk en ik ben nieuw hier. Volgende week kom ik een voor paar dagen mijn werk naar Hilversum en ik wil graag de bios bezoeken. Maar ik ben nog nooit in een sexbios geweest. Hoe gaat het er aan toe?
Ik ben een man 193 cm + 17 cm hort donker haar, normaal postuur.
Damn, dicht! K Wilde gaan vandaag liefst met spannende onbekende vrouw. Als diegene hier nog rondloopt en wilt afspreken in de cinema stuur maar PM of voor vandaag ergens anders…ook goed. Voel mij lekker..!
Maandag 16 september wie hebben stoute plannen om naar dat duistere bioscoopje te gaan met allemaal lekkere vakantie vunzige plekjes. Ik woon niet heel ver er van Daan dus stuur maar PM of motivatie hieronder en als het mij aanspreekt kom ik zeker morgen..
Ik ga de k k eventjes rond 17:00 als er nog geile F, couples of lekkere TV zijn die graag mee willen PM even dan gaan we samen naar binnen en geven we dat geld wel uit aan iets beneden in de winkel xxx
Als een van jullie of mijn geile vriendinnen of koppels of mooie tv girls die 20cm een x willen zien, voelen of proeven om 19:06 kom ik aan vlakbij de cinema. Voor nog 45min heel even ontspanning…
Het is wat later dat klopt…maar mochten we het nu zo fijn hebben samen dan maken we toch een mooie wandeling door het pittoreske Hilversum…..ergens waar het niet zo druk is, ergens waar geen verlichting is, ergens waar je niet gezien kan worden, als je wel blijft staan zoals we staan en dat ja is soms lastig toch
Auteur
15 berichten aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,137)