DATING / AFSPREKEN IN DE CINEMA

Dit onderwerp bevat 1,095 reacties, 236 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 uren, 6 minuten geleden door Profielfoto van Bdsmgangbangbdsmgangbang.

  • Auteur
    Berichten
  • #19067
    Profielfoto van Darlingpiel darlingpiel
    Deelnemer

    Ah wat lief, als er iemand echt is dan ben ik hhet wel idd. Maar goed, hij valt dus af haha

    #19068
    Profielfoto van Gewoonjeroen gewoonjeroen
    Deelnemer

    Ja, toch wel? 😀

    #19069
    Profielfoto van Sexyboyy1 tony
    Deelnemer

    Wel jammer dat ze geen profiel foto heeft

    #19070
    Profielfoto van George6 george6
    Deelnemer

    Darlingpiel is dus echt,begrijp ik.
    En dat is goed nieuws!
    Dus heren,laat haar genieten,en geniet zelf mee.
    En wie weet,eens……

    #19071
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    Wat maakt het uit wel of geen profielfoto die vrouw is mega geil en vraagt het nog netjes ook!’wilt iemand mij vingeren en likken…gewoon doen anders doe ik het nog een x…

    Zal ik jullie eens wat vertellen. Ik ging op date mij DP. Maar de bios ging net om 22:00 dicht maar om 20:00. DP kent de omgeving en stelde voor om dan maar eens stukje te gaan fietsen, naar een stil plekje in het bos en legde daar een handdoekje op de grond en trok haar broek uit en ging met haar benen wijd op die hand doek liggen. Zo lik mij maar kreeg k nog te horen. Jullie kunnen vast raden wat k toen gedaan heb.

    Mannen doe je voordeel met deze dame want die is echter dan echt. En:’hallo DP. Ik hoop dat alles goed is met je. Mocht het nu zo zijn die niet 1 van die mannen je even ‘helpt’ laat maar weten, doe ik het wel nog een x’. Vind het echt niet erg..x

    #19072
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    En mochten er dames zijn (of een mooie geile t-girl/trans evt + vrouw(en) die last minute nog even naar die bioscoop in Hilversum willen stuur dan snel nog een PM en dan zien we elkaar vandaag nog!

    X

    #19073
    Profielfoto van Sexyboyy1 tony
    Deelnemer

    Voor jou maakt het misschien niet uit of ze wel of geen profiel foto heeft maar voor een ander wel…en ik zou dat ook wel prettig vinden, oog wilt ook wat…

    #19074
    Profielfoto van Darlingpiel darlingpiel
    Deelnemer

    Jeetje Tony alsjebliefd, genoeg azijn gehad hoor!

    #19075
    Profielfoto van Sexyboyy1 tony
    Deelnemer

    Mij hoor je verder ook niet hoor…het enige wat ij gezegd heb is dat ik het jammer vondt dat je geen profiel foto hebt…wat is daar mis mee? Als men dat verkeerd opvatten jah daar kan ik niks aan doen. Maar goed wens iedereen een fijne dag groetjes T

    #19076
    Profielfoto van Petra zkt petra
    Deelnemer

    Nou meid maak het lekker geil, ik ben wel bttm cd maar een sappig kutje uitlikken en vingeren mmmmm daar ben ik wel voor in xx

    #19078
    Profielfoto van Darlingpiel darlingpiel
    Deelnemer

    Jeetje Tony alsjeblieft, genoeg azijn gehad hoor!

    #19079
    Profielfoto van Darlingpiel darlingpiel
    Deelnemer

    Wat leuk Petra! Misschien tot morgen dan en anders help je me met de kerels.

    #19080
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    @tony weet je wat we doen? Jij denkt er nog even over na. K vinger en lik die chick wel ff klaar dan. K bedoel die heeft duidelijk behoeften…Heey wacht eens…ik lik die DP en laat ik mij pijpen door Petra, als ze dat wilt. Wow Tony dankjewel, je hebt mij op een heel nieuwe weg gezet. Top.

    Ok dit is niet persoonlijk en volgens mij ben je best een aardige gozer. Maar 2 dingen.

    1. Is dit wel iets voor jou zo’n bioscoop? Het hele idee is, naar mijn bescheiden mening, spanning. Spanning Tony dat je sex hebt met onbekenden of het kunnen bekenden worden….
    2. Ik heb met Louis van Gaal getelefoneerd en volgens hem is het dit:’Tony, je hebt een prachtig lichaam, mooier dan de mijne en zelf ik doe enigszins voor je onder, ik denk die hele bios als je er bent…

    En nu het veld en winnen gvd…en je weet het:‘Louis van G. Heeft altijd gelijk. Dat is gewoon zo. Hij weet alles van voetballen en daarom jonge jongens. Volgens mij niet sexueel maar ok je weet het nooit zeker.


    @petra
    is dat niet een mooi oraal idee? Likken en zuigen we voor nu een x tje met ze 3 toch? Of wie nog meer zin heeft. Uiterlijk maakt mij nix uit zolang je maar ongekend geil bent…

    X

    X

    #19081
    Profielfoto van Bdsmgangbang bdsmgangbang
    Deelnemer

    K Ben niet zo moeilijk..????????????????

    #19082
    Profielfoto van SissyM sissym
    Deelnemer

    Mag ik hopen dat er ook zulke geile mensen als jullie ook naar de Travo & CD dag komen de 29st

15 berichten aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 1,096)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account