Agenda

Tags: 

Dit onderwerp bevat 30 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maanden, 4 weken geleden door Profielfoto van Hanneke..hanneke.

  • Auteur
    Berichten
  • #6911
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Elke dinsdag van 18.00 tot 22.00 uur CLUB MAX 55+
    € 7,00 entree op vertoon van legitimatie

    Elke woensdag van 11.00 tot 22.00 uur “ZO BLOOT ALS JE WIL” themadag,
    Deze themadag gaat samen met THE YOUNG & FREE 18 t/m 26 jaar

    The YOUNG&FREE houdt in dat jongeren van 18 t/m 26 jaar op woensdag gratis entree naar de cinema hebben op vertoon van legitimatie
    *Op alle andere dagen hebben jongeren van 18 t/m 26 jaar € 7,00 entree op vertoon van legitimatie.

    Elke tweede Donderdag van de maand TRAVO/CD/TRANS + liefhebbers
    Uiteraard zoals elke dag gratis entree voor geklede dames*, dames en stellen
    *Meld het van te voren wel even aan de balie als je je gaat verkleden

    Elke laatste donderdag van de maand TRAVO/CD/TRANS + liefhebbers
    Uiteraard zoals elke dag gratis entree voor geklede dames*, dames en stellen
    *Meld het van te voren wel even aan de balie als je je gaat verkleden

    Elke vrijdag HAPPY HOUR van 18.00 tot 22.00 uur
    € 7,00 entree

    * Vrouwen/stellen/travo/cd/trans altijd gratis entree, wel even melden aan de balie.
    * Een regulier cinemakaartje kost € 15,00 en is de hele dag geldig.
    * Het gebruik van een kluisje is gratis, we vragen alleen € 5,00 borg voor de sleutel.
    * Kortingen op de entree van de cinema gelden niet op themadagen, tenzij anders vermeld.
    * Een handdoek is verplicht, heb je deze niet bij je dan is deze verkrijgbaar aan de balie voor € 2,50

    • Dit onderwerp is gewijzigd 7 jaren, 3 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 7 jaren, 1 maand geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren, 8 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren, 7 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren, 7 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren, 7 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren, 7 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 jaren, 4 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 jaren, 3 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.
    #6959
    Profielfoto van barrymh barrymh
    Deelnemer

    Hoe werkt dat bij Club Max?
    Beneden 55 kom je er niet in of; betaal je dan de volle entree?

    b.

    #6960
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Hallo barrymh,

    Uiteraard kan je op de club max dag gewoon naar binnen!
    Alleen de gereduceerde toegangsprijs is voor 55 jaar en ouder.
    Voor de overig bezoekers geldt de normale entreeprijs.

    mvg, Team Marilyn.

    #7198
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    De openingstijden zijn van 11 uur tot 22 uur.

    Team Marilyn

    #7535
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Welke dag is druk /?actie dag ?

    #7632
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Jan, er valt weinig over te zeggen, leg mij er nooit op vast, maar naar mijn idee wil de derde vrijdag van de maand soms nog wel eens leuk worden.

    #7633
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    De 3de vrijdag hihi kom je dan ook ? Ik zit te denken aan zaterdag rond 12.00

    #7634
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    Ik had het van horen zeggen 🙂 Zaterdagen zijn doorgaans voor mij vriendjesdagen…

    #7721
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Geen naaktdag meer ??

    Groeten Jan

    #7768
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste Jan,

    De “ZO BLOOT ALS JE WIL…” is verplaatst naar de woensdag,
    maar naaktlopen is bij ons altijd toegestaan, wel een handdoek gebruiken natuurlijk 😉

    Met vriendelijke groet,
    Team Marilyn

    #7880
    Profielfoto van Tressa Tressa
    Deelnemer

    Komende donderdag 26 oktober hoop ik weer eens te komen op de maandelijks tv-dag. Heb er enorm veel zin in. Groetjes Tressa

    #7898
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Je bent van harte welkom Tressa!

    Met vriendelijke groet,
    Team Marilyn

    #8379
    Profielfoto van Tressa Tressa
    Deelnemer

    Ik kom vrijdag 23 maart weer eens langs. Wil me de hele dag lekker als een geile slettebak gedragen; Heb weer een nieuwe sexy outfit gekocht waarin ik me heerlijk vrouwelijk voel. Ook neem ik wat onderdanige spullen mee; dus wie me lekker wil vastbinden of slaan laat je lekker gaan; ik ben er klaar voor. Tot vrijdag; ik probeer als eerste in de zaak te zijn. Geile groetjes van tv Tressa

    #8380
    Profielfoto van Fun020 Fun020
    Deelnemer

    Ik ben rond 1400 in de bios

    #8977
    Profielfoto van Tressa Tressa
    Deelnemer

    Afgelopen donderdag kon ik niet, maar dit tv-sletje heeft nog wel behoefte om zich even te misdragen en hoerig rond te lopen en zo nu en dan ondeugend vastgepakt. Ik ben er zaterdag 2 februari al vroeg en moet rond drie uur weer weg.’ Wellicht tot morgen!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account