2e fantasie

Tags: , ,

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 maanden geleden door Profielfoto van ZaadsletZaadslet.

  • Auteur
    Berichten
  • #17649
    Profielfoto van Oraalgeil Oraalgeil
    Deelnemer

    Upgrade naar een slimmere Gmail
    Beveiligde, snelle en geordende e-mail
    OPENEN

    If you’re having trouble loading, visit the Gmail help center.
    Zoeken
    Fantasie

    Itsmie Itsmie
    aan mij
    5 dagen geledenDetails
    Vanmorgen was ik mijn hond aan het uitlaten. Zoals iedere ochtend eerst lekker douchen, shirt en een joggingbroek aan en lopen. Een short draag ik dan niet. Lekker laten bungelen. De wind er langsheen door je broek. Als ik dan langs de weilanden loop slaat mijn fantasie nog wel eens op hol. Zo ook vanmorgen.

    Ik dacht mijn eerste bezoek aan Marilyn zou er zo uit moeten zien… in mijn fantasie hè.

    Ik kom net onder de douche vandaan en heb mijzelf afgedroogd. Ik ga naakt op mijn buik op een massagetafel liggen met mijn armen langs mijn lijf en kijk opzij naar wat er gebeurd. Mannen in verschillende soorten en maten spelen met elkaar. Ik zie lekkere lullen, grote en minder grote. De ene staat al fier overeind en de ander twijfelt nog. Ik voel de mijne ook hard worden.
    Opeens komen de mannen die ik bekeek alle 4 naar mij toe lopen. Heel rustig komen ze om het bed hen staan en ik voel warme handen op mijn rug, mijn benen, mijn voeten, mijn billen die mij zachtjes strelen. Overal warme handen. Mijn benen worden rustig naar buiten getrokkenen. Ik lig nu met mijn benen wijd. Ik voel dat ik inmiddels een keiharde heb.
    Ik voel handen langs de binnenkant van mijn benen naar boven gaan. Mijn zak wordt gestreeld en mijn ballen zachtjes gekneed.
    Ik voel dat er aan beide kanten een lul in mijn handen wordt gelegd. Nooit eerder lul van een andere man in mijn handen gehad. Twee harde lullen waar ik mijn handen omheen vouw. Rustig worden mijn handen geneukt.

    Ik wordt steeds geiler. Geiler kon niet…. dacht ik. Opeens voel ik een hete tong over mijn zak, mijn perineum, over mijn anus door mijn bilnaad gaan. Ik hoor mijzelf een harde kreun geven. Dan wordt mijn anus uitgebreid gelikt. Mijn billen worden uit elkaar getrokken en zijn tong boort zich in mijn anus. Ik denk dat ik gek wordt, zo geil. Ik lig met mijn mond open te genieten.
    Kom eens van dat bed af zegt er een. Ik sta naast het bed met een knoedel harde pik. Vochtig van de geiligheid.

    De man naast mij gaat op het bed zitten en leunt naar achteren op zijn ellebogen. Zijn gladgeschoren pik staat recht overeind. Ik wou dat ikzelf zo’n grote had dacht ik nog. Ik buk voorover en lik zijn zak. Terwijl ik met een hand zijn pik pak neem ik een bal in mijn mond. Zachtjes begin ik hem af te trekken. Ik lik zijn pik. Ik heb het gevoel dat de mijne straks spontaan ontploft.

    Mijn lippen sluiten zich om zijn eikel en ik zuig hem mijn mond in. Mijn mond wordt ontmaagd. Ik neuk met mijn mond zijn pik terwijl ik hem aftrek. Ik wordt steeds geiler en pijp hem steeds fanatieker.
    Terwijl ik zo gebukt sta en hem pijp voel ik weer een tong langs mijn anus. En hand wordt op mijn kont gelegd en ik voel een vinger tegen mijn anus. Zachtjes dringt de vinger bij mij binnen. De vinger begint me te neuken. Ik begin te ontspannen. Ik blijf doorgaan met pijpen en ik proef zijn voorvocht. De vinger gaat uit mij en ik voel een hand die mijn heup pakt en met andere hand wordt een eikel tegen mijn anus gedrukt. Langzaam drukt hij door….. opeens een gegrom voor mij een ik voel hoe de pik in mijn mond schokkend zijn godennat in mijn mond spuit. Het lijkt maar niet te stoppen. Terwijl de eerste scheut mijn mond in gespoten wordt dringt de pik ineens tot aan het schaambeen in mij. Ik hap naar adem en sperma loopt uit mijn mond. Ik probeer zoveel mogelijk te slikken. Het smaakt als het mijne.
    De man die zojuist zijn heerlijke lading in mij spoot staat op en ik wordt voorover op de tafel gedrukt. Ik wordt met een ongekende regelmaat heerlijk diep geneukt. Dat dit zo lekker is had ik echt eerder moeten weten. Een kunstlul is lekker maar dit is echt te gek.
    Ik lig met mijn buik op tafel en mijn hoofd over de rand. Ik voel de pik uit mijn kont glijden en de man loopt om de tafel heen en houdt zijn natte pik voor mijn mond.
    Ik voel een aanzienlijk groter pik mijn kont binnendringen. Ik wordt aardig opgerekt en stevig geneukt. Wat een genot.
    Ik open mijn mond en de pik wordt in mijn mond gestopt. Terwijl hij met twee handen mijn hoofd vastpakt neukt hij mijn mond. Ik proef mijzelf. Ik voel het geil uit mijn pik lopen. Ik ben bang dat ik straks klaarkom.
    Ik kan mij niet herinneren ooit zo geil te zijn geweest. Gelukkig is de pik in mijn mond niet zo groot als die in mijn kont. Deepthroat zou me vast niet gelukt zijn. Ik vind het wel geil, mega geil.
    Ik spuit je vol hoor ik achter mij en hij kreunt hard. Het lijkt of hij zijn pik door mij heen wil stoten. Ik wordt volgespoten. Hoevaak heb ik op dat idee niet afgetrokken.
    Terwijl een lading zaad in mij wordt gedump spuit de pik in mijn mond ook zijn heerlijke lading achter in mijn mond. De pik is misschien kleiner maar ik voel de sperma in mijn mond spuiten. Het smaakt iets anders als de eerste lading maar niet minder lekker.
    De pikken trekken zich gelijktijdig uit mij. Mijn benen trillen als ik opsta. Ik voel sperma langs mijn benen druipen.
    Ga op je rug op de tafel liggen met je kont over de rand zegt de vierde man…..

    Ja ik wordt nog een keer geneukt. Neukend masseert hij mijn prostaat. Onophoudelijk gaat hij door. Ik ga klaarkomen. Ik weet het zeker en er heeft nog niemand aan mijn pik gezeten. Ik spuit je vol zegt hij en neukt mij harder en sneller. Dan spuit ook hij zijn lading in mij en ikzelf kom zo lekker klaar. Ik spuit het over mijn buik en borst.

    En daar loop je dan, met je hond, en een stijve in je joggingbroek. Stiekem blij dat je ‘s morgens nooit iemand tegenkomt. Op weg naar huis zakt hij af en ben ik blij een zwarte broek aan te hebben. Het druipt uit mijn lul.
    Misschien toch maar eens gaan naar Marilyn Hilversum…7 Ik weet het nog niet. Angsthaas.

    #17890
    Profielfoto van Regina maidregina
    Deelnemer

    Wat een heerlijke fantasie.
    Wees geen angsthaas kom gezellig naar Marilyn, vind je het nix loop je gewoon weer naar buiten.

    #17895
    Profielfoto van Oraalgeil Oraalgeil
    Deelnemer

    Ik moet het gewoon een keer doen. Met hebt gelijk Regina

    #17983
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

    geil verhaal man
    ja je moet gewoon lekker een keer marilyn binnen stappen
    misschien even met kloppend hart maar eenmaal binnen verdwijnt dat snel en waan je je in een hele relaxte geile omgeving

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account