26-02-2018: de tweede RODE LIJN van 2018 in de Marilyn

Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 1 maand geleden door Profielfoto van SurveillantSurveillant.

  • Auteur
    Berichten
  • #8269
    Profielfoto van Saddah Saddah
    Deelnemer

    De RODE LIJN zal ook op 26-02-2018 weer worden getrokken in de achterste ruimte van de Marilyn. Regelmatige maandagbezoekers van de Marilyn hebben het vast al eens een keertje meegemaakt. Verder is de gang van zaken elders op dt forum al vaker uitgelegd ACHTERKLAP zal die middag voor de vierde keer aanwezig zijn in de Marilyn. Bij ACHTERKLAP gaat het om spanking. En wel de meest klassieke: over de schoot met de billen bloot met de hand een stevig pak ouderwetse billenkoek. De wens is de ziel van de gedachte. Daarom zijn er weer kaarten aanwezig waarmee iedereen zijn eigen wens kenbaar zal kunnen maken. Een zwarte kaart voor diegenen die graag met de blote hand willen (leren) slaan op een paar blote billen. Een rode kaart voor diegenen die graag op hun blote billen geslagen willen worden. En voor de twijfelaars bestaat er ook nog de grijze Marilyn-bezoekerskaart. In een persoonlijk gesprek zal de surveillant uitvinden met welke toegevoegde kleur die bezoeker het beste het ACHTERKLAP gebied zal kunnen betreden. Tijdens dat gesprek kun je ook vragen stellen en wensen kenbaar maken.
    Heb je zin om iemand te spanken of heb je het gevoel dat je een pak voor jouw billen hebt verdiend? Meld je dan bij de toezichthouder. Er komt altijd een kleurtje uit wat jou het best staat.
    Het gaat dus om de klassieke billenkoek met de hand op de blote billen. Binnen het ACHTERKLAP gebied zijn andere dingen zoals zwepen, plakken etc. niet toegestaan. Ook seks is daar niet toegestaan. Natuurlijk mag je zulke dingen altijd persoonlijk met een ander afspreken. Maar daarvoor is de Marilyn groot genoeg dus buiten het ACHTERKLAP gebied vind je daarvoor altijd de ruimte. Je blijft dan natuurlijk altijd zelf verantwoordelijk voor jouw eigen gezondheid. Alleen binnen het ACHTERKLAP gebied zal er een toeziend oog aanwezig zijn wat jouw veiligheid garandeert. Bij het woord ‘STOP’ zal er altijd iemand komen die jou naar de veilige kant van de RODE LIJN zal begeleiden.
    Vragen die hier gesteld worden worden hier publiek beantwoord. Voor persoonlijke vragen kun je natuurlijk altijd een PM sturen en die worden dan via PM beantwoord.
    De RODE LIJN zal op maandag 26 februari van kracht zijn tussen 13:00 en 18:00 u.

    #8270
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    En bovenaan xxx

    #8284
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    Ik meld mij voor de 26e aan als dienstdoende toezichthouder.

    #8323
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Het lijkt me prima om als spankee te dienen.
    Wel wil ik zelf kunnen kiezen wie mij mag spanken.

    Misschien zijn er al mensen die mij al ontmoet hebben bij Marilyn en dat zouden willen.
    Stuur mij dan een PM.

    #8324
    Profielfoto van Rob Lycra Rob Lycra
    Deelnemer

    Ik ben aanwezig maandag, maar heb nog geen idee welke kleur ik zou moeten kiezen. Heb wel zin in een spanning, maar dan wel een softe versie om eerst te beleven of ik het lekker vind

    #8332
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    Vrijheid, blijheid mensen. Tik me even op de schouder morgen en laat je de huisregels in het aller-achterste stukje Marilyn even toelichten en beslis dan zelf met welk handje je die rode lijn wil passeren. Ik verheug me op jullie komst.

    #8337
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Het was gezellig druk (5 mannen) op de bijeenkomst gisteren.
    Viel mij reuze mee.

    Groet.

    #8350
    Profielfoto van Surveillant Surveillant
    Deelnemer

    Dank je Tobias532. De laatste maandagmiddag van de maand begint zo’n beetje vaste KLAP te worden. Dus ik kondig alvast voorzichtig maandag 26 Maart weer aan. Maar door familieomstandigheden moet ik nog even een slag om de arm houden. Hou dit forum daarom nog even in de gaten. Er komt zeker deze week nog een update.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account