Zaterdag 11 maart …

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 4 maanden geleden door Profielfoto van CindyDeluxe80CindyDeluxe80.

  • Auteur
    Berichten
  • #7313
    Profielfoto van CindyDeluxe80 CindyDeluxe80
    Deelnemer

    Beste mensen, zaterdag 11 maart ben ik van plan de Marilyn weer te komen opleuken met mijn aanwezigheid. Vorige maand was ik er ook (‘s avonds), toen was het wel erg rustig (vanwege het weer?) … Toch had ik een prima avond, ik had namelijk afgesproken met een man die van mij de ‘full treatment’ kreeg, oftewel: eerst heb ik hem goed deepthroat afgezogen, daarna mocht hij mij snoeihard in mijn strakke reetje naaien, terwijl ik voorovergebogen over de pooltafel hing … veruit mijn beste ervaring ooit! (al was die keer dat ik ge-gangbanged werd in de Roxy te Haarlem ook wel wat) Mocht je nou geïnteresseerd zijn geraakt in mij, kom ook op 11 maart! Gezellie, ik ben er vermoedelijk rond half acht ‘s avonds.

    xXx Cindy

    P.S. Safety first oftewel pijpen&neuken MET condoom.

    #7343
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Wat leuk Cindy, je bent van harte welkom!

    #7344
    Profielfoto van CindyDeluxe80 CindyDeluxe80
    Deelnemer

    Dank, Sleutelbeheerder! Opvallend hoe weinig reacties er op mijn bericht zijn trouwens, niet echt verbazingwekkend overigens. Toch had ik wel een reactie van een zusje verwacht …

    #7348
    Profielfoto van CindyDeluxe80 CindyDeluxe80
    Deelnemer

    Tegen half acht (‘s avonds) hoop ik er te zijn …

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account