Woensdag 17 juli kunnen jullie meppen op het kontje van roodkontje

Dit onderwerp bevat 15 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 3 weken geleden door Profielfoto van roodkontjetomotk.

  • Auteur
    Berichten
  • #18852
    Profielfoto van Meester Frans mstrfrans
    Deelnemer

    Op 17 juli, in de middag zal roodkontje in de cinema zijn. Dat kontje van hem is ervoor om op gemept te worden. Hij zal door de cinema paraderen, iedereen waar hij langs loopt mag hem een flinke mep op zijn kontje geven. Ook zal hij in de bios, gang etc uitdagend staan met zijn kontje. Het is dan de bedoeling dat je hem een flinke mep op dat stoute kontje geeft. Vind je dat hij meer dan een mep op zijn billen verdiend, geef hem dan meer dan een paar meppen op zijn kontje. Of leg hem over de knie voor een flink pak slaag op dat uitdagende kontje van hem. Zijn er liefhebbers die er zin in hebben om dat kontje van hem eens flink onderhanden te nemen? Laat het weten, hij moet met een ROOD KONTJE naar huis gaan. Ik reken op jullie, meester Frans


    @hans48
    dit wordt weer je kans om op zijn kontje te meppen als hij langs je loopt. Anders zeg je maar tegen hem dat hij even voorover moet gaan bukken….

    #18854
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @mstrfrans en @hans48 zijn jullie aan het organiseren dat ik een rood kontje krijg??? Er komen daar alleen maar lieve jongens, die durven niet op mijn kontje te meppen…..

    #18859
    Profielfoto van Meester Frans mstrfrans
    Deelnemer

    @tomotk als jij daar rond aan het paraderen bent met dat uitdagende kontje van je gaan ze je echt wel op dat kontje van je meppen.

    #18860
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @mstrfrans van jij krijg ik al met de cane op mijn kontje. Dat is over 2 weken al dat ik naar Marilyn ga. Ga jij me daar ook OTK leggen en mijn kontje verwennen?

    #18865
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @hans48 ga je alleen over mijn billen aaien of ook nog op mijn billen meppen. Of ben je andere dingen van plan????

    #18869
    Profielfoto van HardeHans hans48
    Deelnemer

    @tomotk ik sleur je bij mij over de knie. Dan krijg je een stevig pak slaag op dat stoute uitdagende blote kontje van je. Daarna ga ik over je blote billen aaien en alles eens inspecteren wat er in de buurt van dat kontje is…

    #18876
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @hans48 je hoeft me niet te sleuren hoor. Ik ga lekker bij je over de knie liggen. Dan kan je mijn uitdagende kontje aaien en alles inspecteren waar je bij kunt komen….

    #18878
    Profielfoto van HardeHans hans48
    Deelnemer

    @tomotk aaien??? Een harde spanking krijg je op dat uitdagende kontje van je. Daarna mag je me op je knieen bedanken.

    #18896
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @hans48 Natuurlijk ga ik je bedanken op gepaste wijze…

    #18898
    Profielfoto van HardeHans hans48
    Deelnemer

    @tomotk Eerst op je knieen, daarna ga je in dogy stand met je kontje omhoog.

    #18903
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @hans48 In dogy stand met mijn kontje omhoog…. hhmmmm dan kan je lekker op mijn uitdagende kontje slaan… of was je wat anders van plan???

    #18907
    Profielfoto van HardeHans hans48
    Deelnemer

    Als jij in dogy stand met je kontje omhoog staat kunnen anderen ook op je kontje slaan…
    Of ik wat anders van plan was… wat denk je zelf???

    #18910
    Profielfoto van Meester Frans mstrfrans
    Deelnemer

    Alleen nog maar van @hans48 gehoord dat hij op het kontje van roodkontje gaat meppen.
    Morgen is het zover, roodkontje zal weer door de cinema paraderen, iedereen waar hij langs loopt mag hem een flinke mep op zijn kontje geven. Ook zal hij in de bios, gang etc uitdagend staan met zijn kontje. Dat stoute kontje van hem is ervoor om op gemept te worden. Vind je dat hij meer dan een mep op zijn billen verdiend, leg hem over de knie voor een flink pak slaag op dat uitdagende kontje van hem.

    #18915
    Profielfoto van HardeHans hans48
    Deelnemer

    @mstrfrans ik hoop wel dat er meer zijn die op het kontje van roodkontje gaan meppen morgen. Anders sta ik er alleen voor.

    #18917
    Profielfoto van HardeHans hans48
    Deelnemer

    @mstrfrans Saaie boel hier. We gaan ergens anders verder

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account