Wanneer zijn er veel mannen

Dit onderwerp bevat 9 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 8 maanden geleden door Profielfoto van erasmus59erasmus59.

  • Auteur
    Berichten
  • #8502
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik ben de laatste tijd regelmatig geweest maar er waren wel erg weinig mannen. Wie O wie kan mij vertellen wanneer er veel mannen zijn. Ik ben echt op zoek naar veel sperma om te slikken

    #8554
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Morgen rond 16.00 a 16.15 ik heb zin in je zaad. Hopelijk spuit je veel mmmm

    #8556
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Volgende week ben ik een weekje weg die week erna? Spaar.je wat voor me op?

    #8558
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    als we dat wisten, werden we schat rijk want dan kan je alles voorspellen.

    #8560
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    sorry dan had ik dat verkeerd begrepen. Ik ben nu een paar keer wezen kijken/doen en de ene keer was het druk en de andere keer bijna niemand. Opvallend vind ik wel dat er veel mannen rondlopen met hun kleren aan. Maar ja iedereen mag dat zelf kiezen. Misschien aantrekkelijk maken. Kastje huren dan gaat er 10% af van je entree. Ik noem maar wat. Probeer mee te helpen om het aantrekkelijk te maken.

    #8602
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Wie o wie komt maandag 20 augustus zijn sperma dumpen, ik slik alles

    #8604
    Profielfoto van erasmus59 erasmus59
    Deelnemer

    hoop voor jou dat er nu eindelijk na alle vakantie iemand is. al paar keer geweest de afgelopen weken waar was helemaal niets. niet kunnen pijpen, geen zaad gezien, laat staan geneukt.
    \maar blijf het proberen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account