Voor het eerst……

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 weken geleden door Profielfoto van cheesheadZaadslet.

• Auteur
    Profielfoto van MarkII markii
    Deelnemer

Beetje spannend, want voor het eerst in een sex bios. Gelukkig was het redelijk stil toen ik binnen kwam. Ik ben helemaal doorgelopen naar achteren, omdat daar niemand was. Een fijne bank, naast een swing, en heb mij daar uitgekleed. Stom genoeg had ik niet gevraagd naar een kluisje.

Eenmaal naakt hoorde ik wat mensen in en uitlopen, dus besloot ik in andere ruimtes te gaan kijken. Eenmaal in de shemale ruimte, waar ik opnieuw was gaan zitten, kwam er iemand naast mij zitten.

Langzaam begon hij mij te verkennen met zijn handen, terwijl er nog iemand bij kwam. Al snel werden wij beide gepijpt door de derde persoon. Ik ben na een half uur terug gegaan naar de ruimte met de swing, waarbij 1 van de heren mij volgde, en heb toen plaatsgenomen in de swing. Zalig is dat, om daar in te liggen terwijl iemand met zijn pik tegen je billen drukt.

Kennelijk werd hij zo geil van mijn lichaam dat hij niet veel later lekker over mijn buik klaar kwam.

Helaas moest ik toen zelf ook weg, maar kom zeker terug. Heb nu de smaak te pakken.

Profielfoto van Robshot Robshot
    Deelnemer

Heerlijk verhaal Markii

Profielfoto van MarkII markii
    Deelnemer

Dankje. Ben ook zeker van plan om snel weer te gaan. En dan neem ik mijn hakken en panty mee ?

Profielfoto van Gerrie61 gerrie61
    Deelnemer

Ik moet nog voor het eerst en heb dus ook helemaal geen ervaring met een sexbios……
    Maar heb er wel heel veel zin in alhoewel ik het dus ook spannend ga vinden. En ja, ik moet er een eind voor rijden, maar kom op Insta, FB etc veel tegen over de Marylin dus is het mij de rit wel waard.
    Heb dus geen idee nog hoe het daar werkt, maar daar kom ik dan wel achter!

Profielfoto van wilmatravo wilmatravo
    Deelnemer

Mijn eerste keer als CD
    Ongeveer 30 jaar geleden ging ik voor het eerst naar Marilyn. Ik was toen al geruime tijd helemaal gek op vrouwen/meiden die op torenhoge naaldhakken op straat liepen, vooral als ze er bijna niet op konden lopen. Altijd als ik in een stad weer een keer iemand zag die voorzichtig trippend en bij elke stap wankelend op zulke dunne hoge hakjes ging ik er achter lopen en kreeg steevast een stijve van dat wiebelige kontje. Al ruim van voor die tijd had ik het gevoel “Zo wil ik ook een keer gekleed zijn en voelen wat dit bij me losmaakt.”
    Op een gegeven moment kwam ik aan de weet dat dit prima zou kunnen in Marilyn, dus op een gegeven moment de stoute schoenen aangetrokken en wat dingen gekocht. Zwarte pumps met 13 cm hoge dunne naaldhakken, een rood geblokt schoolmeisjesrokje met zwart truitje, zwarte pantykousen en een mooie lange pruik, met het plan dit een keer in marilyn te gaan dragen.
    Zo gezegd zo gedaan, ik ging op een dinsdagmiddag naar Marilyn en vroeg of ik me kon verkleden. Welnu, dat kon. Ik kleedde me uit en in de kleedruimte trok ik mijn set kleding aan. Het gaf een heerlijk gevoel toen ik de panty langs mijn benen aantrok. Daar overheen trok ik mijn korte geruite rokje en het truitje aan, zette de pruik op en stapte in mijn hooggehakte pumps. Ik was wat zenuwachtig en stond wat onzeker op die hoge hakjes te wiebelen, maar het gevoel wat door me heen ging zal ik nooit meer vergeten. Ik trippelde wat heen en weer en bij elke stap voelde ik de hoge hakken wiebelen. Ik werd er zo geil van dat ik nog meer ging wankelen dan ik al deed.
    Ik raapte al mijn moed bij elkaar en ging de kleedruimte uit. Vlak om de hoek waren de kluisjes waar ik mijn gewone kleding in legde en begon langzaam naar achteren te lopen. Bij iedere stap voelde ik mijn hakjes op zij wiebelen en ik voelde dat mijn knieen een beetje vooruit gebogen waren vanwege de hoge hakken. Mijn staafje was al behoorlijk uitgedijd en stond recht naar voren onder het rokje.Zo liep ik op een groepje van 4 mannen af dat achter in de gang stond, al steunend tegen de muur om op de been te blijven.
    2 van de mannen kwamen naar me toe lopen. Een van hen vroeg me “Zeg schatje, kunnen we je helpen met wat steun?” Ik zei dat ik dat wel op prijs zou stellen en ze gingen ieder aan een kant van mij en gingen me steunen onder mijn armen. Toen we bij de andere twee waren aangekomen voelde ik dat eentje met zijn handen onder mijn korte rokje zonder slipje ging spelen. Het voelde heerlijk zijn handen rond mijn stijve pik te voelen spelen. Het was maar goed dat de 2 mij vasthielden want ik was zo ontzettend geil dat ik zelfstandig bijna niet meer op mijn naaldhakken kon staan.
    Een ging toen voor mij op zijn knieen liggen en dook met zijn hoofd onder het rokje. Ik voelde zijn heerlijke natte lippen rond mijn stijve pik schuiven en hij begon me langzaam en diep te pijpen. Ondertussen begonnen de anderen me alle drie te betasten en te strelen en een van hen begon heerlijk met me te tongen, kletsnat te tongen. Binnen enkele minuten voelde ik dat mijn benen het op die hoge neukhakjes het begonnen te begeven, zo geil en hoerig voelde ik me worden van dat tegelijk pijpen, tongzoenen en strelen. Het duurde maar enkele minuten tot ik kreunend klaar kwam en bijkans explodeerde. Tegelijk waren er 2 van hen zich ook begonnen af te trekken en het duurde maar luttele seconden tot ik hun sperma op mijn in panty gehulde benen voelde spuiten.
    Al met al duurde dit ongeveer een half uur, maar het was wel één van de allergeilste momenten die ik ooit heb meegemaakt. Wankelend alsof ik stomdronken was en zwabberend over de hele breedte van de gang ben ik weer terug gezwikt naar de kleedruimte. Mijn kleren zaten overal onder de sperma.
    Ik heb alles in mijn tas gedaan en ben helemaal voldaan terug gegaan. Wat zou ik nog graag (ik ben nu 78) ooit nog een keer in alle rust nog een keer met een lieve zachtaardige man een fijn avontuur meemaken waarbij we elkaar heerlijk zouden kunnen verwennen en samen al kussend, strelend en elkaar af trekkend en ik wiebelend op mijn ondertussen 17 cm hoge naaldhakken met plateau gierend klaar zouden kunnen komen.
    Wilma

Profielfoto van Knorretje knor035
    Deelnemer

Dag Wilma,

Wat een prachtig verhaal!

En jij loopt nu, 78 zijnde, op zelfs 17 cm hoge hakken… hallejujah!

Jouw wens klinkt me heerlijk in de oren; maar ik ben geen crossdresser; al begin ik te experimenteren met lingerie. Heb net een en ander aangeschaft.
    Op hakken gaan lopen; hoef ik niet te proberen; ben nu af en toe al beetje wankel.
    Vooral dat “in alle rust” elkaar verwennen etc. zou ik ook wel willen. Ben 75…
    Mijn kleine pikkie doet het niet zo goed meer; kan nog wel klaarkomen; maar hij blijft meestal slap… Maar altijd fijn als er iemand aan zit!!

nouja; ik ben geen spetter, etc. Maar gewoon genietend van strelen, kussen, friemelen, likken, vingeren; etc. : graag! En eventueel, als jij (wel) nog hard genoeg kan worden en je zou het willen, zou je mij, wel safe, mogen ‘nemen’….

Oja, voor eventuele ontmoeting: heb sterke voorkeur voor de avonden. Kan sowieso bijna nooit voor 17.00u daar kunnen zijn….

Lieve groet,
    Knorretje

Profielfoto van cheeshead Zaadslet
    Deelnemer

heerlijke verhalen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account