Voor het eerst……

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand geleden door Profielfoto van Gerrie61gerrie61.

  • Auteur
    Berichten
  • #17240
    Profielfoto van MarkII markii
    Deelnemer

    Beetje spannend, want voor het eerst in een sex bios. Gelukkig was het redelijk stil toen ik binnen kwam. Ik ben helemaal doorgelopen naar achteren, omdat daar niemand was. Een fijne bank, naast een swing, en heb mij daar uitgekleed. Stom genoeg had ik niet gevraagd naar een kluisje.

    Eenmaal naakt hoorde ik wat mensen in en uitlopen, dus besloot ik in andere ruimtes te gaan kijken. Eenmaal in de shemale ruimte, waar ik opnieuw was gaan zitten, kwam er iemand naast mij zitten.

    Langzaam begon hij mij te verkennen met zijn handen, terwijl er nog iemand bij kwam. Al snel werden wij beide gepijpt door de derde persoon. Ik ben na een half uur terug gegaan naar de ruimte met de swing, waarbij 1 van de heren mij volgde, en heb toen plaatsgenomen in de swing. Zalig is dat, om daar in te liggen terwijl iemand met zijn pik tegen je billen drukt.

    Kennelijk werd hij zo geil van mijn lichaam dat hij niet veel later lekker over mijn buik klaar kwam.

    Helaas moest ik toen zelf ook weg, maar kom zeker terug. Heb nu de smaak te pakken.

    #17374
    Profielfoto van Robshot Robshot
    Deelnemer

    Heerlijk verhaal Markii

    #17399
    Profielfoto van MarkII markii
    Deelnemer

    Dankje. Ben ook zeker van plan om snel weer te gaan. En dan neem ik mijn hakken en panty mee ?

    #18536
    Profielfoto van Gerrie61 gerrie61
    Deelnemer

    Ik moet nog voor het eerst en heb dus ook helemaal geen ervaring met een sexbios……
    Maar heb er wel heel veel zin in alhoewel ik het dus ook spannend ga vinden. En ja, ik moet er een eind voor rijden, maar kom op Insta, FB etc veel tegen over de Marylin dus is het mij de rit wel waard.
    Heb dus geen idee nog hoe het daar werkt, maar daar kom ik dan wel achter!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account