tv tressa Donderdag vrijdag middag in cinema

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 1 maand geleden door Profielfoto van TressaTressa.

  • Auteur
    Berichten
  • #13360
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Mijn slavin tressa is donderdag 24 maart en vrijdag 25 maart de middag in de bios om mannen te laten genieten, zij heeft mijn verjaardag feest niet mee gemaakt, daarom moet ze nu jullie in de bios veel genot schenken. Doet ze niet haar best, dan mogen jullie het melden aan mij persoonlijk via een bericht, verder kan het zijn dat ik als Meester ook aanwezig ben. Slavin tressa zal mij van elke dag verslag moeten doen, als ze niet haar best heeft gedaan, moet ze zaterdag aan het werk op parkeerplaats Bruggelen bij Apeldoorn.

    #13366
    Profielfoto van inaskirt inaskirt
    Deelnemer

    “als ze niet haar best heeft gedaan, moet ze zaterdag aan het werk op parkeerplaats Bruggelen bij Apeldoorn”.

    Geil lijkt me dat om zo aan het werk gezet te worden!

    #13380
    Profielfoto van Tressa Tressa
    Deelnemer

    Vorige week vrijdagmiddag was Tressa ook al aan het showen in Bruggelen, maar donderdag en vrijdag dus in Hilversum met mijn nieuwe pruikje. Ik ben er al vroeg bij. Ben benieuwd wie er allemaal komen. Ik lig klaar in de sling….

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account