stil!!

Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 6 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.

  • Auteur
    Berichten
  • #7783
    Profielfoto van erasmus59 erasmus59
    Deelnemer

    En stil bedoel ik in vele opzichten in dit geval. Stil in de eerste plaats hier op dit forum, er worden weinig berichten geplaatst en daarnaast als er al een geplaatst wordt zijn er ook (bijna)geen reacties. Zo gaat een forum natuurlijk nooit leven en interessant worden. Als nu iedereen af en toe iets plaats en ook aangeeft wanneer met Marilyn bezoekt en wat er eventueel verwacht wordt van de aanwezigen dan zal dat er ook toe bijdragen dat er meer mensen op af komen. Kom ik gelijk bij de tweede stil, waar is iedereen? Vakanties zijn volgens mij voorbij, of heeft Irma iedereen weggeblazen? Of het leuk en gezellig is bepalen we nog altijd zelf en natuurlijk moet je type er bij zitten (tenminste als je bepaalde bedoelingen koester)maar als er niemand is (hetgeen me de laatste tijd al een aantal keren is overkomen, en nee het waren ook de zogenaamde “top” tijden.) zal je die ook niet vinden. Maar met zijn allen kunnen we er wat aan doen, laat je hier horen, geef aan de medewerkers van Marilyn suggesties doen over hoe en wat er eventueel aangepast zou kunnen worden om het iedereen naar de zin te maken.

    Laat ik de eerste zijn, en er een paar geven welke ik ook al aan de medewerkers heb doorgegeven vandaag:

    mogelijkheden creëren voor glorie-holes
    spiegels boven de sling
    banken in de darkroom comfortabeler maken
    darkroom minder dark maken met bijvoorbeeld led-licht.
    Betere was gelegenheid en WC-douche moderniseren/plaatsen welke dan bereikbaar is direct via cinema.
    Misschien wat meer relax/sauna/café/cafetaria mogelijkheden?

    Dit zijn zo maar wat suggesties welke er mogelijk toe bijdragen om de Marilyn weer bruisend te maken. Natuurlijk weet ik ook dat er gemeente regels zijn, dat er bouwkundige beperkingen zijn en dat e.e.a. niet gratis is. Maar we kunnen we toch met zijn allen aan meehelpen.

    #7795
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Laat ik reageren. Ik kom sinds een paar maanden in de Bios. Soms heb je geluk en soms heb je pech. Afgelopen maandag eerst aangekleed gelopen. En daarna toch bijna uitgekleed. Het werkte hihi heerlijk gesext met 2 andere. Had ik mazzel of niet. Ik nam inititief en kreeg een beloning. Ik vind veel oke bij marylin. Persoonlijk mag de gay cinema wat donkerder. De darkroom is prima. Gloryholes zouden er misschien bij kunnen. Toilet een beetje moderner. Maar verder oke. Ik kom graag terug. Jan1961

    #7802
    Profielfoto van YPB01 YPB01
    Deelnemer

    .. en op vrijdag en in het weekend ook stil? Toch veel mensen naar de concurrent…

    #7803
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik vind de concurrent niet boven marilyn uitsteken. Buiten datgene wat ik eerder genoemd heb.

    #7806
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Misschien is een chat functie is zodat mensen makkelijker kun afspreken iets ?

    #7823
    Profielfoto van Axel Axel
    Deelnemer

    klopt wat je zegt dat op het forum weinig gepost word en nog minder reacties.
    Het zou ook fijn zijn dat als je afspreekt met iemand dat die zich ook daar kenbaar maakt.

    Misschien een tip voor het management om gekleurde bandjes te verstrekken aan forum leden.
    Zo zou je dan makkelijker in contact met elkaar kunnen komen en wordt het beslist gezelliger.

    Axel

    #7824
    Profielfoto van erasmus59 erasmus59
    Deelnemer

    bedankt voor jullie reactie jan1961, YPB01 en Axel, wel 3. dat bedoel ik nu. mensen willen contact, seks enz.. maar komen niet naar de Marilyn, spreken niets af, maar ook de mensen van Marilyn zouden kunnen kijken naar deze site en de reacties.
    Help elkaar mer het gezellig en geil maken. iedereen komt uiteindelijk voor hetzelfde. bevrediging. ieder op zijn eigen wijze. ik ben best bereidwillig om steeds aan te kondigen dat ik kom, en maak ook reclame op Bullchat als ik ga, maar helaas geen reactie, en de mensen op bull komen niet.
    Maar goed ik ben geen fake, wil je afspreken met een geile bttm spreek me aan en wie weet hebben we een geile date.
    alleen ga ik de maand oktober ff lekker naar de zon, dus moet het deze week of wordt het pas eind oktober begin september.

    #7825
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Zeker ben zaterdag middag nog geweest en we waren met 9 mensen. Maar wie ?

    #7855
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Bedankt voor jullie feedback, dit word gewaardeerd en zijn ook allemaal dingen waar we druk mee bezig zijn.
    Zoals jullie misschien gemerkt hebben zijn we bezig de cinema op te knappen, alles krijgt een nieuw likje verf, de bekleding word vervangen, de gloryholes zullen terugkomen, met iets van een kleine verlichting in de darkroom, het kruis komt terug en er zullen inderdaad meer spiegels geplaatst worden 😉 en nog wat veranderingen die het nog leuker gaan maken.
    De mogelijkheid om een douche te plaatsen zijn we aan het onderzoeken.
    Axel, de gekleurde bandjes vinden we een hele leuke tip! Daar gaan we zeker wat mee doen.

    Met vriendelijke groet,
    Team Marilyn.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account