Mijn fantasie…

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 maanden, 3 weken geleden door Profielfoto van ZaadsletZaadslet.

  • Auteur
    Berichten
  • #17003
    Profielfoto van Oraalgeil Oraalgeil
    Deelnemer

    Ik ben al vaak langs Marilyn Hilversum gelopen maar nog nooit naar binnen. In mijn fantasie al vaak. Dan loop ik met de zenuwen in mijn lijf naar binnen.

    Als ik binnenkom wordt ik vriendelijk ontvangen en en beetje de weg gewezen. Hoewel ik mijzelf thuis al geschoren, gedouched en gespoeld heb douche ik mij toch even. Er staat al iemand zichzelf te wassen. Omdat hij met zijn gezicht omhoog zichzelf afspoelt kan ik hem rustig bekijken. Ik merk dat ik een erectie krijg terwijl ik zijn half harde pik bewonder. Ik schaam mijzelf een beetje en draai mijzelf om spoel mijzelf af.
    Opeens voel ik twee handen op mijn billen. Ik zie dat hij op zijn hurken zit en voel dat hij mijn stuit kust.

    Hij duwt mijn billen iets uit elkaar hij likt mijn bilnaad. Ik voel mijn pik groeien. Ik zet mijn handen tegen de muur en hol mijn rug iets. Dan likt hij langs mijn anus. En heerlijke rilling gaat door mijn lijf. Wat lekker zeg. Ik voel dat hij mijn anus binnendringt met zijn tong en met een hand tussen mijn benen door zachtjes mijn zak pakt. Inmiddels doet mijn pik pijn van de stijfheid. Ik kan mij niet herinneren ooit zo geil te zijn geweest.
    Hij draait mij om en neemt mijn pak in zijn mond terwijl ik hoe een vinger bij mij binnendringt. Hij vind direct mijn prostaat en masseert hem terwijl hij mij pijpt. Ik krijg knikkende knieën.
    Hij laat mijn pik uit zijn mond en vraagt of ik het lekker vindt. Ik zie het al zegt hij. Een sliert voorvocht verbind mijn pik met zijn lippen.
    Mag ik jou leegzuigen vraag ik hem. Ik ben nog wel maagd. Ik heb allen nog maar mijn eigen sperma geproefd.

    Dan gaat mijn fantasie best snel. Voor het eerst spelen met een andere pik. Ruiken aan die pik, nog geisler worden. Proeven. Zijn eikel likken mijn lippen er omheen en pijpen. Hartstochtelijk pijpen
    De smaak van voorvocht lijkt op de mijne. En dan een diepe grom…. een pulserende pik in mijn hand en mond voelen.
    Mijn mond wordt volgepompt met geil sperma. Ik wil slikken maar zijn heerlijke pik zit zover dat het niet lukt. Dan trekt hij zijn lul uit mijn mond. Sperma komt mee naar buiten en druipt langs zijn pik en zak. Ik slik sperma weg en probeer zoveel mogelijk van zak en pak met mijn mond te redden. Zonde als het door het putje gaat. Laat mij dat putje dan maar zijn.

    Ik hoop dat ik ooit voldoende lef heb om een lekkere kale pik leeg te zuipen. Ik heb nog wel meer fantasieën… misschien een andere keer

    #17317
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

    klinkt verdomd geil

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account