Mijn eerste keer

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 7 maanden geleden door Profielfoto van ZaadsletZaadslet.

  • Auteur
    Berichten
  • #9258
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Mijn eerste keer, het was best wel spannend. Eindelijk genoeg moed bij elkaar geschraapt en ik ging naar binnen. Eerst door een soort slingerpad daarna was ik er. Snel een lokker geregeld, mijn hart klopte in mijn keel toen ik de sleutel kreeg. Nu het gebied verkennen. Kijken wat iedereen aanheeft of eigenlijk niet meer aanheeft… Achter de twee gordijnen kwam ik in het duistere gedeelte. Mijn ogen moesten even wennen. Beetje rondlopen wat er was en wie er was. Het was er drukker dan ik dacht. Misschien wel 10 – 20 man. Daar moest toch wel iets bij zitten… Er waren er die bijna helemaal bloot maar ook die nog volledig gekleed waren. Sommigen hadden iets speciaals aan wat ik niet herkende. Snel naar de lokker en me omkleden. Alles uit, string aan, T-shirt aan en gympies aan. Handdoek onder mijn oksel. Sleutel aan mijn keycoard om mijn nek en tijd voor verkenning en acties… Eerst een beetje rondlopen en hier en daar wat filmpjes kijken, tegelijkertijd kijken of er een type was waar ik een klik mee kon krijgen… Ik had wel iets van contact code gelezen, maar wist niet of die wel zou werken. Bij een filmpje stond een man alleen terwijl anderen met elkaar bezig waren. Hij was op leeftijd, maar zeker nog fit. Zijn lul hing uit zijn broek. Niemand deed er iets mee, dus ging ik die maar een aftrekken. Zijn lul werd wel stijf, maar hij kwam niet klaar. Ik stopte en aaide hem maar even over zijn billen, daarna aaide hij ook nog even over mijn billen wat best wel geil was. Je hebt een lekker kontje, fluisterde hij. Toen liep ik nog even door de ruimte, maar iedereen was al met iemand anders bezig. Alleen, toen ik de ruimte wilde verlaten liep hij me net tegemoet. We gaven elkaar een high-five, daarna gaf ik een flinke pets op zijn rechterbil bij het langs lopen. Lachend draaide ik me om, hij draaide me terug naar de uitgang van de ruimte en gaf me een harde pets op mijn linker bil. Ik stond even stil waarna een tweede harde pets volgde. Dat was best wel geil, maar ik liep de ruimte uit. Nog een beetje door de gang gelopen en naar de andere ruimte gegaan. Daar was het zo donker dat er bijna niets te zien was. Voelde wel een hand aan mijn ballen maar zag niet waar die vandaan kwam. Dus ging ik er maar weer uit. Hij was nu een filmpje in de gang aan het kijken. Ik liep langs hem heen en een harde pets volgde op mijn linker bil. Dus liep ik maar eens terug langs hem. Nu kreeg ik een harde pets op mijn rechter bil. Ik stond stil en keek hem aan. Direct kreeg ik weer een harde pets op mijn rechter bil. Je hebt je handdoek laten vallen, zei hij. Ik draaide me om en bukte me om mijn handdoek op te rapen. De harde pets op mijn billen kon natuurlijk niet uitblijven. Ik geloof dat jij dat slaan op mijn billen wel leuk vind, zei ik. Ja, zei hij. Ik ook, zei ik, kom nog even de ruimte in dan zal ik je er speciaal voor bedanken. Ik trek even iets anders aan, dan zien we elkaar zo, zei hij. Nog even liep ik rond terwijl hij iets anders ging aantrekken. Ik ging de ruimte in en zocht hem. Hij zat op de lage bank. Ik ging voor hem op mijn knieën deed zijn knieën uit elkaar en vond zijn lul. Die ging ik daarna hard pijpen terwijl ik op zijn onderbenen leunde. Ik was hem relaxed aan hem pijpen toe ik ineens een harde klap op mijn billen voelde. Zal wel een aanmoediging klap zijn dacht ik en ging gewoon door waar ik mee bezig was. Daarna volgde nog vele harde klappen op mijn uitstekende billen, maar ik zou dit karwei afmaken. Uiteindelijk kwam hij klaar. Ik keek naar hem, maar hij was niet die ik dacht dat hij was. Achterom kijkend zag ik hem en ik herkende hem, hem zou ik pijpen!!! Ik had de verkeerde gepijpt… Hij had me wel al die tijd op mijn billen geslagen… Streng keek hij me aan. Je hebt een hard pak slaag op je billen verdiend, zei hij. Hij sleurde me mee naar een verhoogde bank, ging erop zitten en trok me over zijn linker knie. Met zijn rechter been klemde hij mijn linker been vast. Mijn rechter arm werd op mijn rug gedraaid en hield hij zo vast met zijn linkerhand. In zijn rechterhand had hij een kleine ronde leren paddel. Hard sloeg hij mij ermee op mijn billen. Na een tijdje vroeg iemand me of het wel goed ging. Ja, zei ik, ik heb dit verdiend en hij vind het leuk. Even later werd hij moe en liet me los uit de klem. Daarna ben ik hem gaan pijpen. Dit keer kwam hij snel klaar. Toen we samen de ruimte verlieten liep hij achter me. Je hebt een roodkontje, zei hij, en gaf me nog een extra pets.

    #9310
    Profielfoto van Otto Otto
    Deelnemer

    Heerlijk om te lezen. Was je er op een woensdag?
    Pets hihi

    #11233
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

    o heerlijk geil geschreven

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account