Middagvermaak

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 8 maanden geleden door Profielfoto van s-es-e.

  • Auteur
    Berichten
  • #14522
    Profielfoto van s-e s-e
    Deelnemer

    k sta voor mijn kledingkast en laat mijn ogen dwalen over de jurkjes die er hangen. Mijn tas is al gepakt met daarin het setje wat ik straks bij Marilyn aan doe, nu nog iets voor de rit er naar toe.
    Mijn vingers dwalen langs de stofjes, zoals ze net over mijn lijf dwaalden toen ik mij zachtjes met bodylotion insmeerde en daarbij lome, trage bewegingen maakte. Mijn klit direct reagerend toen ik haar licht en plagend aanraakte, “wakker” schudde met een geile belofte.

    Uiteindelijk loop ik in mijn witte, gehaakte “kleedje” de deur uit, het onderjurkje wat daaronder hoort thuislatend en wandel rustig naar de auto. Ik ben mij bewust van de blikken die mij volgen en kijk even met een glimlach over mijn schouder en voel de tintelende sensatie van mijn klit.

    De rit naar Hilversum is prettig en aangenaam. Met zachte aanrakingen, glimlachjes en ontspannen muziek; we hebben er zin in.

    In het volle zonlicht loop ik naar Marilyn, waarbij de contouren van mijn lijf goed zichtbaar zijn en voor wie dat wil een bron van plezier geven.
    Het is rustig binnen en nadat ik mij in mijn bodystocking met rokje heb omgekleed, “zwerven” we samen door de ruimtes, waarbij ik afwisselend wat lig op de gynaecologenstoel en in de sling.

    We kijken een filmpje in de grote zaal, elkaar plagend aanrakend. Langzaam haal ik de pik van mijn vent uit zijn broek en neem zacht de top in mijn mond. Met mijn tong draai ik rondjes, laat mijn tong heen en weer glijden en als de reactie komt, laat ik zijn heerlijke pik verder naar binnen glijden. Zijn vingers kietelen mijn klit, gaan mijn soppende kut in….meerdere heren kijken staand naast ons begerig toe, wat mijn geilheid alleen maar groter maakt. Zo spelen wij met elkaar.

    Mijn vent helpt mij het bed op. Mijn hele lijf is klam van opwinding, ik voel mijzelf uit mijn spleet lekken.
    Handen die mijn tepels aanraken, mijn borsten kneden. Een tong die mijn klit bewerkt en vingers die mijn spleet vullen. Ik zucht, kreun, steun, ondergedompeld in geile opwinding.

    Een jonge, geile man komt naast mij staan en ik sla mijn arm door zijn benen om zijn stevige billen heen, trek hem naar mij toe en slik zijn lekkere pik in. Alle handen die mij strelen, de tong die mijn klit bewerkt, de vingers in mijn spleet, het zuigen aan deze pik, de hand die de pik van mijn vent kneedt, komen samen in een explosie van één groot orgasme.

    De handen van mijn vent trekken mij zachtjes overeind. “Kom”, zegt hij en helpt mij de gynaecologenstoel op. Ik voel zijn harde, heerlijke pik in mijn gezwollen kut verdwijnen, hij pompt steeds sneller, steeds dwingender. Mijn geilheid wakkert tot extreme hoogte aan, opnieuw is er de exploderende ontlading.

    Woensdagmorgen…ik hang mijn gewassen witte kleedje en bodystocking aan de lijn. De beelden van gisteren laten mijn lijf sidderen, langzaam en met trage bewegingen glijden mijn vingers naar mijn kloppende klit…

    #14530
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Hi,
    heerlijk om te lezen, Wordt alleen al van het verhaal hard en……… Kom zeker een keer naar je kijken.
    Gr
    Nick

    #14531
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Wauw! Van dit verhaal krijg ik ook een harde lul zeg. Hmmmm. Ik zou graag een van die mannen zijn die met zijn stijve paal speelt en toekijkt terwijl jullie bezig zijn. Wat een lekkere geile voorstelling. Wie weet Hmmm Dank voor je verhaal.

    dirty Harry

    #14541
    Profielfoto van Zaadslet Zaadslet
    Deelnemer

    super moooi en heerlijk geil geschreven xxxx

    #14544
    Profielfoto van s-e s-e
    Deelnemer

    @nick: mmmmm en dan laat je het alleen maar bij kijken? ?


    @dirtyharry
    : it’s all in the game…be our guest…?

    @Zaadslet: wie weet posten wij binnenkort weer meer ✍️

    #14545
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Ik zal graag optreden als ‘special appearance’ in jullie actie. Ik hou het forum in de gaten…

    #14548
    Profielfoto van s-e s-e
    Deelnemer
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account