Jade & Friends T- Girl Party. Vaste Dag !!!

Dit onderwerp bevat 112 reacties, 35 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 weken, 1 dag geleden door Profielfoto van Jade-Hottiejade.

  • Auteur
    Berichten
  • #13461

    Hopelijk word het lekker druk zaterdag ik ben van de partij ? zal een zakje paaseitjes meenemen

    #13638
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    14 Mei dan is 1 van onze vaste mannelijke bezoeker jarig. Dus klein beetje een thema voor deze lieve schat XXX

    jd

    #13655
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Ik hoop dat er zaterdag nog veel leuke travo’s komen, ze hoeven mij niet te dienen, alleen neem de zwepen wel mee voor een paar onderdaantjes. Ze hebben me niet persoonlijk bedankt, maar dat voelen ze nog wel hoor. Ja ik ben er op tijd weer, hoop dat het een hete dag binnen wordt, wie weet hebben we afkoel zalf nodig. Weet dat er een persoonlijke slette onderdaan niet is, ook mijn slavinnen komen niet mee, dus heb alle tijd om anderen te laten voelen wie ze zijn.

    #13670
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Nog 1 nachtje slapen en dan dus weer die gezellige Jade dag. Natuurlijk ben ik er ook weer bij.

    #13672
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Yes bijna is het zover weer 🙂 zin in xx

    #13675
    Profielfoto van Catsuit Sissy catsuitsissy
    Deelnemer

    Ik kom straks voor de eerste keer naar de sexbios. Ben eerder al in andere plaatsen geweest, maar nog nooit hier.

    Ik draag een zwart transparant latex catsuit, mooie volle borsten, zwart lak corset, kort jurkje, masker, handschoenen en lak laarzen. Ben 100% bttm, geheel geschoren.

    Wie wil er met me spelen?
    Ben er vanaf een uur of 6 vanmiddag

    #13676
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Donderdag ben Ik beschikbaar ? xxxxrenske

    #13993
    Profielfoto van dirtyHarry dirtyharry
    Deelnemer

    Is het zaterdag weer zover? Dan probeer ik ook in de middag van de partij te zijn !
    Geile groet van deze travo lover

    Dirty Harry

    #14598
    Profielfoto van Steffanie steffanie
    Deelnemer

    Zaterdag 9 September dus weer Jade And Friendsdag. Natuurlijk zijn Jade, Lilian en Ikzelf weer van de party. Benieuwd wie er nog mee komen. Neem zelf een Tgirl uit Vlissingen mee die wel eens wil zien wat er in dit deel van Nederland allemaal te doen is.

    zien we jou ook a.s. Zaterdag? ? Steffanie

    #14602
    Profielfoto van JoJo jojo
    Deelnemer

    Ik kom ook!! Gezellig en ik hoop op een aantal leuke en lekkere contacten……

    #14639
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Sorry mensen ik kom niet meer op de Jade dagen, de redenen is heel duidelijk, het gaat niet om Jade, maar wel om een persoon die daar alles beter weet, zij bepaalt de sfeer, waar veel mensen niet op zitten te wachten, dat heb ik ook bericht aan Jade. Als ik het alleen was, ben ik het, maar verwoord dingen die gebeurd zijn, maar wat ik op andere travodagen, ook hoor van veel meerdere anderen. En anderen zijn zeer bekenden, ook niet 1, nee meerdere, maar als je dan van de persoon waar het overgaat een app krijgt dat ik haar dat in gezicht moet zeggen, (wat al meer is gebeurd), maar naar haar bericht wordt ik geblokt op watzapp, dat geeft al veel aan. Jammer is dat ik eerst niet toen op facebook kon komen, had verkeerde berichten gezonden. Sorry in deze wereld mag je niet meer eerlijk zijn, dat is de basis in mijn wereld, ik zal op de donderdag travo dagen vaak er zijn, dan met de mensen die wel op een eerlijke manier willen genieten.

    #14640
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    Beetje jammer van je Rinus dat je fabels de wereld in helpt.
    Je spreekt over eerlijk zijn. Maar wat je me verteld over andere heb ik nagevraagd. Volgens die persoonen lul je uit je nek.

    Erg jammer van je…….
    En als je niet tegen de waarheid kan. Moet je id weg blijven.

    #14641
    Profielfoto van MrRinus MrRinus
    Deelnemer

    Jade ik heb het van 1 persoon niet zelf die ik jou vertelde, maar zijn vriend zij, dat ze niet meer kwamen, nu mij daar wat van zeggen, wat ik je ook via messinger heb gedaan, maar dan wordt je geblokt, ik ben eerlijk hoor, nu moet je op deze manier de zaak verdraaien, maar deze reaktie kan je verwachten. Ja ik ben eerlijk en praat er eerlijk over dan, maar ga zo maar verder hoor dan.

    Je weet heel goed dat ik altijd met veel respect kwam, de persoon die het vertelde heeft vorige maand ook over het gebeuren wat gezegd, in het openbaar. Ik stuurde je netjes een prive berichtje, heb denk ook veel uitgelegd, maar ik heb niet gelogen, zijn vriend was duidelijk, jammer dat ik dat niet heb kunnen checken.

    #14643
    Profielfoto van Jade-Hottie jade
    Deelnemer

    zo jammer van je dat je dit soort dingen op social media zet. En niet de persoon het face to face zegt.
    en als je problemen met iemand heeft het in gezicht zeggen en niet wat je nu doet en gedaan hebt. het bespreken met andere die er niks mee te maken hebben. en dan ook nog mensen gaan berichten en je gal spuwen. je lijkt wel een klein kind. dacht dat je een volwassen man bent. maar blijkbaar niet dus.

    ja je bent geblokt op me facebook. omdat me facebook niet voor dit soort dingen is.

    wees een echte kerel en bespreek het met de personen in kwestie in real life en niet zo triest via sociaal medie. duus ook niet hier op het forum……

    #14652
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Wat een heerlijke en geile middag was het gisteren (10 september).
    Dankjulliewel meiden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 113)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account