Ik mis het samen zijn bij Marilyn

Dit onderwerp bevat 8 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 10 maanden geleden door Profielfoto van sexcinemasexcinema.

  • Auteur
    Berichten
  • #10599
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Ik mis het gezellig samen zijn bij Marilyn.
    Daarnaast mis ik nog veel meer. Die vrijheid om daar jezelf te kunnen zijn. Dat ik daar rustig rond kan lopen en af en toe een pets op mijn uitdagende billen krijg. Dat ik daar gewoon om meer klappen op mijn kont kan vragen. Dat ik bij iemand over de knie kan gaan liggen en hem mijn billen aan kan bieden. Waar hij daarna hard of teder op gaat slaan. Ik mis die onderzoekende hand die tussen mijn billen zoekt om mijn anus te vinden, en daarna mijn anus gaat masseren. Ik mis het dat ik mag gaan bukken waarop mijn billen ver uit elkaar gehaald worden en een tong mijn anus gaat verwennen. Ik mis de darkroom waar je gewoon in kunt staan en daarna je ballen en pik volledig onderzocht en gebruikt worden of kan toekijken. Ik mis mijn vriend die altijd in de gang zat, die dol was op tepelverwennerij. Die ik mee kon sleuren de darkroom in om hem verder te verwennen. Eigenlijk weet ik zijn naam niet eens, maar dat maakt me ook niet uit. Ik heb een zwak voor hem en zal zo gauw deze crisis voorbij is weer naar Marilyn gaan. Dan zal de achterstand ingehaald gaan worden, niet alleen door zijn tepels te verwennen, maar ook daar hem gaan verwennen wat hem het liefst is…

    Ja, ik ga natuurlijk ook om weer over de knie te liggen om die harde handen van de leider van achterklap op mijn tere billetjes te voelen.

    Maar eerst ga ik mijn vriend in de gang eens flink verwennen….

    #10602
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Ja we missen allemaal die heerlijke spanning ! hoop snel weer te mogen komen ! xxxbirene

    #10607
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ik ben ook hard toe aan een flink plak slaag en een paar heerlijke palen in mijn mond en in wat Gerard Reve zijn artiesteningang noemde.
    Oftewel, ik ben zo ontzettend verschrikkelijk geil als ik nooit eerder ben geweest.
    Laat dat corona ding gauw opdonderen, dan hebben we reden voor een feestje.
    Weet iemand een goede chatroom of box of hoe zo’n ding ook mag heten? Ik heb dat nog nooit gedaan, maar je moet toch wat, en deze kuisheid houd ik geen maanden meer vol.

    #10687
    Profielfoto van Lelyslet Lelystedeling
    Deelnemer

    Ik mis het ook. Het wordt echt weer tijd om los te gaan.

    #10710
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @chicorob je schept wel verwachtingen… als ik je tegen kom ga ik bij je over de knie liggen en je mijn kontje aan bieden. Waar je hard of teder op kan slaan. Of verder gaat onderzoeken wat mijn kontje verder te bieden heeft…

    #10747
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    Zou erg mooi zijn als Marilyn weer op 1 juli open mocht gaan. Met corona regels???? Dus geen Marilyn groepsknuffel???

    #10748
    Profielfoto van  Anoniem
    Inactief

    Ja ik mis ook vooral het heerlijk ongegeneerd naakt rondlopen daar op oa de tv dagen zo tussen de zusjes of andere mannen. Zo geil vooral als die heren soms helemaal gekleed zijn en ik naakt. Ik kom ervoor uit Groningen en het is de moeite waard. En een klap op mn kontje is altijd welkom hoor.

    #10751
    Profielfoto van roodkontje tomotk
    Deelnemer

    @gerthornman En een klap op mn kontje is altijd welkom hoor. Zo gauw dat kontje van je binnen mijn handbereik komt, krijg je er een klap op 🙂

    #10755
    Profielfoto van sexcinema sexcinema
    Sleutelbeheerder

    Beste tomottk,

    Woensdag 1 Juli zijn we weer open!!! Hopen jullie allemaal weer te zien

    Team Marilyn

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account