Hi ik ben nieuw hier

Tags: 

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 maanden, 2 weken geleden door Profielfoto van Williamwilliam.

  • Auteur
    Berichten
  • #16199
    Profielfoto van crista crista
    Deelnemer

    Hoi hoi ik ben Crista een verzorgde gladde cd/tv slank strak en 37 jr.. na jarenlang fantaseren wil ik nu wel de drempel over om de bios te bezoeken. Wie helpt me daarbij? Liefst een zus waar ik samen mee naar binnen ga.. xx Crista

    #16200
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Tja, ik ben geen zusje. Volgende week donderdagmiddag (2e donderdag van de maand) ga ik wel naar Marilyn.
    Ik wil je dan best begeleiden om naar binnen te gaan (zo rond 15.00 uur).

    #16202
    Profielfoto van pijp en tepelgeile travoslaaf birene
    Deelnemer

    Donderdag ben Ik er ook weer als zusje in mijn Latex outfit, makkelijk benaderbaar en voor veel in xxxxrene ??❤️

    #16203
    Profielfoto van Ron8181 Ronny8181
    Deelnemer

    Birene, dan moet het je deze keer toch lukken om mij eens lekker te pijpen?

    #16204
    Profielfoto van Royanna royanna
    Deelnemer

    Hoi Crista,

    hoewel het mij niet gaat lukken erbij te zijn volgende week donderdag (13 april) kan ik je echt aanraden dan te gaan. Het is dan Trans TV en Travo dag en er zijn meestal veel zusjes. Vaak is Mammie er ook. Als je haar aangeeft nieuw te zijn dan zal ze je een tour geven en je helemaal wegwijs maken. Dat heeft ze destijds ook voor mij gedaan en dat is super fijn; je voelt je meteen op je gemak.

    Liefs,

    Royanna

    #16210
    Profielfoto van crista crista
    Deelnemer

    Thnxxxx voor de tip xx

    #16783
    Profielfoto van William william
    Deelnemer

    Je ziet er uitdagend fraai uit Christa ??, dat je eerste ervaringen ook maar zo mooi hebben mogen zijn ?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024 Marilyn

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account